Sorry daar ben ik weer om een review te vragen :p

Nieuwe pagina:
http://www.kartfanatics.nl/testing/v2/

Oude pagina:
http://www.kartfanatics.nl/

Veranderingen:
Lay-out. Aangezien mensen klaarblijkelijk websites in 'F' vorm lezen heb ik de links naar nieuws etc. allen links staan. Bovenin is een menu dat overeen komt met het oude navigatie menu. Helemaal rechtsboven is het inlog gedeelte en de links om nieuws toe te voegen etc.

Duidelijkere structuur (vooral voor mezelf, indeling van files etc.) en nettere code.

Links in tekst ook duidelijker.

Alvast bedankt voor de review! Aangezien ik zelf slechts Firefox en Internet Explorer (6) heb vraag ik me ook af hoe het eruit ziet in andere browser aangezien ik een min-height hack heb moeten gebruiken voor Internet Explorer. Geen idee hoe browser buiten Firefox (die de hack netjes negeert) erop reageren. Ook is het zeer wel mogelijk dat ik over een domme fout heen heb gekeken.

(nb. mod_rewrite pas ik toe als hij op hoofddir komt)

ik zou de a:hover van het menu bovenaan veranderen.
in het menu links staat het wel goed die rode achtergrondkleur maar bovenaan vind ik het minder.

Voor de rest ziet het er goed uit ( heb er even een snelle blik op geworpen ).
Erik schreef op 24.05.2006 22:35
ik zou de a:hover van het menu bovenaan veranderen.
in het menu links staat het wel goed die rode achtergrondkleur maar bovenaan vind ik het minder.

Voor de rest ziet het er goed uit ( heb er even een snelle blik op geworpen ).

Daar kan ik het eigenlijk wel mee eens zijn! Heb nog wat andere kleuren geprobeert en borders etc. maar eigenlijk is het allemaal maar mwa mwa. Dus heb nu enkel dat de tekst van kleur verandert.
Voor zo'n soort site moeten er veel meer afbeeldingen bij. Doe misschien een flash header (één of ander klein effect).

Inderdaad een stuk overzichtelijker. Beter kleurschema

Ik vind het inlog stuk rechts boven niet mooi.
Grafisch ben ik niet zo sterk :p

Positie inlog stuk is inderdaad niet super en het ziet er niet heel mooi uit maar ik had geen idee hoe het beter kon of waar het beter staat (rechts moet vrijblijven).

Reageren