Hallo, een totaal offtopic vraag, maar het is een vraag en ik heb geen idee waar ik hem op internet zou moeten stellen.
De vraag is (met inleiding): Ik heb een laptop, ik heb er een headset aanvast, maar het geluid is hardstikke zacht. En al mijn volumes (windows,headset) staan maximaal. Is er nog een manier/software om je geluid een boost te geven?
Ja, die heb ik zelf nagekeken. Ik heb ook boxen ernaast, maar daar zit een versterker op en op mijn headset zit geen versterker. Dus moet ik het ergens anders versterken, maar waar kan dat nog als alles maximaal staat?
Ikke heb een acer aspire 1692 WLMi, en die hebben speciale drivers. En van de site van acer heeft geen nieuwe drivers. Dus zijn er nog andere oplossingen?
de driver stopt het geluid volgens mij automatisch boven een bepaald verbruik, er kan dan niet minder weerstand in je headset, het zal dus toch aan je driver liggen
Ik heb zit zelf ook altijd op een of andere manier via Teamspeak.. het kan ook liggen aan de instellingen van bv een microfoon, klinkt vreemd maar speel wat met je instellingen..