Beste mensen,
ik ben al een tijdje bezig geweest om een mooie webwinkel te maken. Ik wil het zo maken dat het niet uitmaakt in welke brache je zit en redelijk eenvoudig een template kunt gebruiken (dus snel aanpassen van bijv, kleuren/fonts)

Daarnaast dus gewoon de diverse categorieen, en subcategorieen. Bij bestellen komt netjes in winkelwagen.

Inloggen wil ik er wel bijhebben, maar moet ook uit te schakelen zijn. Dus dat klanten die niet willen registreren, wel kunnen betalen (dus gegevens invullen in formulier!).

wie o wie wil mij hierbij helpen?

ev. meer informatie wil ik natuurlijk geven.
Oscommerce downloaden en instalerne
ik heb liever een zelfgemaakte, want die oscommerce is erg uitgebreid
En bij osCommerce krijg ik in de server: FATAL ERROR: register_globals is disabeled in php.ini, please enable it! Maar dit staat in de php.ini op On!!!
Heb je alsjeblieft wat tips voor mij?
weet je zeker dat je de juiste php.ini hebt?? staat hij niet dubbel op je hardeschijf??

check zoeken in windows en zoek op php.ini..
Wil je zelf een webwinkel beginnen dan kun je ook ons terecht. Webwinkel geheel gemaakt in flash makkelijk online te onderhouden. Wij passen de kleuren aan en voeren het logo van uw bedrijf in.
Wij installeren de webshop waar u wilt en de rest kunt u zelf

niet traceerbaar voor belasting omdat deze in flash gemaakt is en er dus geen html codes in verwerkt zijn.

Interesse: mail ff naar [email protected]

[Edit]Geen gratis reclame site hier :)[/edit]

Reageren