Beste PHP liefhebbers!

Omdat mijn PHP skills niet voldoende zijn tot het behalen van mijn doel, ben ik op zoek naar iemand die de juiste PHP/MySQL skills heeft om op een bestaande website een dynamische dropdown/pulldown menu te maken uit 2 kolommen.

Hierbij dienen de opties in de 2e kolom, zich aan te passen aan de keuze die word gemaakt in de 1e kolom. De resulten in deze kolommen moeten vanuit een MySQL database getrokken worden.

Je krijgt de beschikking over login gegevens voor toegang tot de FTP en MySQL database (phpMyAdmin) van de website, zodat je je gang kunt gaan.

Denk je dat je mij hiermee kunt helpen? Dan hoor ik graag wat voor vergoeding je hiervoor wilt ontvangen.

Eventueel mailen kan naar: [email protected]

Alvast bedankt!

ps. ik kan helaas geen richtprijs geven, omdat ik geen idee heb wat hiervoor zoal word gevraagd.
Ik denk dat de moeilijkheid hier meer zit in Javascript/CSS ;) Maar bij een fijne vergoeding wil ik je zeker helpen.. Ik mail je wel ff
Het mooiste zou natuurlijk AJAX zijn, maar basicly is dit met php/mysql binnen 2 minuten te bereiken.
Bedankt voor jullie snelle reacties!

Ik heb enorm veel uren gestopt in het uitzoeken van dit concept, en opich is het niet eens zo moeilijk. Het menu zelf maken is niet echt het probleem, maar de koppeling maken naar de MySQL database, en dit uiteindelijk laten verwerken in het script krijg ik niet voor elkaar.
Misschien is het iets om dit gewoon hier uit te pluizen, steek je er zelf ook nog wat van op! het klinkt niet te lastig dus :) kom maar op
Zo'n soort gelijk script heb ik vaker gezien.. alleen dan zonder mysql/php
Arjan,

Ik bedoel een dropdown-list zoals staat vermeld op de "selectbox" site die je aan hebt gegeven.. zoals op onderstaande site:

http://www.plus2net.com/javascript_tutorial/dropdown-list.php

Het probleem zit hem niet in het menu, aangezien deze makkelijk is te maken (zie URL hierboven), ik krijg het alleen niet voor elkaar om de gekozen resultaten te INSERTen in de MySQL database, en de database voor te bereiden op categorieƫn en subcategorieƫn.

Ik ben nu aan het praten met Pholeron.. misschien dat hij me hiermee kan helpen! Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

Reageren