Beste phphulpers,

Ik weet even geen passende titel maar ik zoek een scriptje waarmee ik een html siteje kan maken.
Dit komt onder je gewone profiel en kan je met div enz. (zoals cu2,etc) een klein siteje maken.
Weet iemand hier een veilig scriptje voor? Dus html, javascript, flash,etc moet allemaal niet mogelijk zijn, alleen div,font,br,b,u,i, ga zo maar door.

Bvd!
Bedankt voor je reactie en moeite om ze te zoeken maar geen van deze scripts hebben een html profiel.
Je bedoeld toch niet dat je echt een HTML profiel gaat maken? (een html-pagina) voor iedere gebriuker? Ik neem aan dat je het gewoon in PHP doet toch?

Zo niet, gaarne wat meer uitleg.
Jawel, net zoiets als Cu2 maar dan in het klein zeg maar. gewoon een klein venstertje onder je profiel en daar kan je met div en font tags etc een "siteje" maken. Opzich niet moeilijk maar het is niet de bedoeling dat je javascript,<html>,<head>,<body>,<?php,flash, etc kan gebruiken.

Bvd!
gewoon beetje ubb code toepassen?
Ubb is <div> veranderen in [div] ofzo. dat wil ik niet. gewoon zoals cu2! Hoe noem je zoiets? Kan ik iig verder zoeken want zoeken op "profiel" schiet echt niet op.
Niemand zo'n script?
@ Roland: Yep! Vroeger in iedergeval wel. Denk nou ook nog wel gewoon.

@ Jelmer: Dat is precies wat ik zocht! Hartelijk dank!

Reageren