Ik had een vraagje:
Ik heb een gastenboek en een poll en ze doen het allerbij heel goed. Maar als je wat wilt toevoegen en je drukt bijv. op verzenden, dan krijg je een foutmelding, maar hij voegt het wel gewoon toe.
Dus ik wil graag een scriptje die de foutmelding vervangt door bijv. "hallo".
Notice: Undefined index: Gastenboek in /home/arwebnl/public_html/schrijven.php on line 78
Notice: Undefined variable: error in /home/arwebnl/public_html/schrijven.php on line 84
Notice: Use of undefined constant Gastenboek - assumed 'Gastenboek' in /home/arwebnl/public_html/schrijven.php on line 106
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/arwebnl/public_html/schrijven.php:5) in /home/arwebnl/public_html/schrijven.php on line 106
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/arwebnl/public_html/schrijven.php:5) in /home/arwebnl/public_html/schrijven.php on line 109
Ik weet niet hoe ik die foutmelding van die header moet wegkrijgen .
De foutmelding van die header is het gevolg van je notices! Los die dus eerst op.
Undefined index Gastenboek wilt meestal zeggen dat je een array gebruikt waarbij de index een string is, maar zonder quotes, dus zoiets:
$array[Gastenboek];
Maak daarvan:
$array['Gastenboek'];
Undefined variable: error....hoe duidelijk wil je het hebben? Die variabele bestaat niet! Lees over isset() of declareer je variabele ergens. Zoals SanThe zegt: Fouten los je op.