wie wil er tegen betaling een aanpassing maken in een script.
ik heb een script die werkt via user_id en de chatscript werkt met een naam.
bv. profile.php?user_id=3 werkt maar doordat de chatscript werkt met dit niet, profile.php?user_id=naam.
ik kan in het chatscript het niet veranderen,dus de profile moet worden aangepast.
deze profile.php word alleen door het chatscript gebruikt.
miss dat het mogelijk is, het aan te passen dat het inlogt op de datebase en daaruit de naam ophaald waaraan een user_id gekoppeld staat???
ALs ik het goed begrijp wil je dat iemand voor jouw profile.php aanpast dat ie niet met id nummer werkt maar met naam zodat je het aan je chatscript kan koppelen?
Joh, dat is vast geen probleem om te maken. Nog mooier zou zijn als het script én ?id=3 én ?name=peter kan gebruiken.

Mail maar even of stuur een PM dan hebben we het even over de details.
Dit lijkt me wel iets dat je per minuut moet uitbetalen, aangezien het niet meer als 5min werk kan zijn... :p
Ik denk dat als je het probleem in een topic gooit en zelf een beetje moeite doet, je het zelf zo hebt opgelost.
Ik wil het wel ff gratis doen hoor. Als het niet te lang duurt, knap ik het zo op. Stuur ff het php-tje naar [email protected].
of post profile.php even hier.
mits het niet te groot is.
Jonathan Hogervorst schreef op 03.06.2006 15:28
Ik wil het wel ff gratis doen hoor. Als het niet te lang duurt, knap ik het zo op. Stuur ff het php-tje naar [email protected].
Ja, en anders doe ik het wel tegen betaling ;)

Reageren