Hallo,
Bij mijn poll heb ik een zwarte achtergrond. De kleur rondom de keuzerondjes zijn echter wit. Weet iemand hoe je deze ook zwart kan maken??
De site is www.feyenoordinfo.nl
Alvast heel erg bedankt!!
@Jan: Ben nog even aan het klooien geweest, maar in Safari ziet het er volgens mij altijd goed uit. Zelfs wanneer ik de span en class weghaal, is er niets aan de hand.
Of zou ik echt iets verkeerd doen? caching?
Edit: Nee hoor, ik doe niets verkeerd! ;)
Gewoon de body een andere achtergrond geven en klaar is kees. Je kunt de radiobutton nog wel een eigen achtergrond meegeven, maar dat is niet nodig.
Het zou kunnen dat Safari radio's sowieso al transparant maakt. Die caching is bij CSS inderdaad nogal een hardnekkig iets. In FireFox doe ik ieder geval altijd Ctrl + Shift + Delete (privégegevens opruimen, bij mij betekent dat ook de cache) en daarna een refresh.
Edit: Nee hoor, ik doe niets verkeerd! ;)
Gewoon de body een andere achtergrond geven en klaar is kees. Je kunt de radiobutton nog wel een eigen achtergrond meegeven, maar dat is niet nodig.
Goeie browser! Wel gek dat het dan in FireFox niet gebeurt. Vraag me nu ook meteen af wat de standaard hoort te zijn. Sommige elementen (p, span, div) zijn van nature tranparant, maar formulierelementen (select, textinput, textarea) niet.
Het zou kunnen dat Safari radio's sowieso al transparant maakt. Die caching is bij CSS inderdaad nogal een hardnekkig iets. In FireFox doe ik ieder geval altijd Ctrl + Shift + Delete (privégegevens opruimen, bij mij betekent dat ook de cache) en daarna een refresh.