Hallo,
Bij mijn poll heb ik een zwarte achtergrond. De kleur rondom de keuzerondjes zijn echter wit. Weet iemand hoe je deze ook zwart kan maken??
De site is www.feyenoordinfo.nl
Alvast heel erg bedankt!!

Geen idee wat er mis gaat, maar in Safari krijg ik helemaal niets te zien. Momentje, duik er even in!
Frank schreef op 05.06.2006 16:41
Geen idee wat er mis gaat, maar in Safari krijg ik helemaal niets te zien. Momentje, duik er even in!

Oké, ik wacht het af.

edit: ik heb hem ook even online gezet.
Geen idee wat het probleem was, maar testen vanuit DW wilde niet lukken.

Maar dan het goede nieuws: Het ziet er prachtig uit in Safari. Beter dan in andere browsers, de rondjes van Safari zijn gewoon een stuk mooier...

Edit: Testen via de locale webserver is wel gelukt.
@Frank: mooi zo! Weer een crossbrowser CSS truc erbij :-)
@Jan: Ben nog even aan het klooien geweest, maar in Safari ziet het er volgens mij altijd goed uit. Zelfs wanneer ik de span en class weghaal, is er niets aan de hand.

Of zou ik echt iets verkeerd doen? caching?

Edit: Nee hoor, ik doe niets verkeerd! ;)
Gewoon de body een andere achtergrond geven en klaar is kees. Je kunt de radiobutton nog wel een eigen achtergrond meegeven, maar dat is niet nodig.
Het zou kunnen dat Safari radio's sowieso al transparant maakt. Die caching is bij CSS inderdaad nogal een hardnekkig iets. In FireFox doe ik ieder geval altijd Ctrl + Shift + Delete (privégegevens opruimen, bij mij betekent dat ook de cache) en daarna een refresh.
Frank schreef op 05.06.2006 17:16

Edit: Nee hoor, ik doe niets verkeerd! ;)
Gewoon de body een andere achtergrond geven en klaar is kees. Je kunt de radiobutton nog wel een eigen achtergrond meegeven, maar dat is niet nodig.

Goeie browser! Wel gek dat het dan in FireFox niet gebeurt. Vraag me nu ook meteen af wat de standaard hoort te zijn. Sommige elementen (p, span, div) zijn van nature tranparant, maar formulierelementen (select, textinput, textarea) niet.
Jan Koehoorn schreef op 05.06.2006 16:23
Dit werkt, maar helaas alleen in IE:

WOW!

Alleen in IE? Dat heb ik nog nooit meegemaakt:O Bij mij werkt alles altijd in FF en niks in IE:P
@Markiej: ja ik vond het ook opmerkelijk. Reden om aan te nemen dat het niet volgens de standaard is ;-)
Jan Koehoorn schreef op 05.06.2006 17:19
Het zou kunnen dat Safari radio's sowieso al transparant maakt. Die caching is bij CSS inderdaad nogal een hardnekkig iets. In FireFox doe ik ieder geval altijd Ctrl + Shift + Delete (privégegevens opruimen, bij mij betekent dat ook de cache) en daarna een refresh.

je leegt de cache ook gewoon met ctrl +f5

Reageren