Ik heb al veel met mijn Tables code gerotzooid en ben alleen maar verder in de put verzeild.

Wat ik wil bereiken is een form wat een aantal vaste aspecten en vanuit het midden (zowel hoogte als breedte) te spreiden is.

Ik heb dus plaatjes die niet verlengt moeten worden, en plaatjes die 1px breed zijn en oneindig te spreiden.

<table width="475" height="200" cellspacing="0">
 <tr>
  <td width="348" height="30" colspan="2" background="images/Form_Title_L.png"><b>Login</b></td>
  <td height="30" colspan="2" background="images/Form_Title_Fill.png"></td>
  <td width="10" height="30" background="images/Form_Title_R.png"></td>
 </tr>

<tr>
  <td width="10" background="images/Form_Fill_L.png"></td>
   <td colspan="2" valign="top">Hoi</td>
  <td width="10" background="images/Form_Fill_R.png"></td>
 </tr>

<tr>
  <td width="10" height="10" background="images/Form_Bottom_L.png"></td>
  <td height="10" colspan="2" background="images/Form_Bottom_Fill.png"></td>
  <td width="10" height="10" background="images/Form_Bottom_R.png"></td>
 </tr>
</table>

Rechtsklik, Opslaan Als Hierbij de plaatjes en de huidige code.

PS. waarom zijn breedtes van Plaatjes niet relatief gelijk aan maten in HTML, een plaatje van 10px breed moest ik bijvoorbeeld 8px weer geven om het goed te laten staan in HTML.
ik snap nog steeds niet goed wat je wilt.
je wil dat bepaalde plaatjes herhaalt blijven worden zovaak als jij wilt?
jep de Fill plaatjes (middelste van de 3 dus) moeten zich oneindig blijven herhalen, vandaar dat ik de overige in mijn ogen statisch heb gemaakt (door daar een Width in te stellen) en ik dacht dat de table dan wel de rest zou doen statisch statisch laten en rest stretchen, maar hij stretcht juist de rest en hij doet totaal niet wat ik wil.
in je css

background-repeat:repeat-x;
background-repeat:repeat-y;
Hij repeat de background wel, maar hij laat de gene die statisch moeten zijn niet statisch, en om nu voor iedere statische een aparte css script te maken lijkt me ook niet slim.

wat doen de Spacing files, die zie ik vaak terug in Tables alsk codes nalees..misschien is dat een optie

Reageren