ik ben bezig met een online community, vertel maar wat jullie ervan vinden.

Tis men eerste php project, alle kritiek is welkom...

groetjes
Het is nogal onoverzichtelijk en ongebruiksvriendelijk..
Eehm, is dat een site? Zelfs een WORD design ziet er nog beter uit..

Ik zou nog eens HEEL goed nadenken over de lay-out, maak 1 simpele, gebruikers vriendelijk, zoveel mogelijk resoluties en browsers ondersteunend. En pas je script daar ook op aan..
In aanvulling op alle bovenstaande reacties het volgende:
Ik ben het met alle reacties eens het ziet er niet uit.
Maar in aanvulling daarop wil ik wel meedelen dat als jij van plan bent er iets moois van te maken, en je hebt vragen op he gebied van HTML,PHP,MYSQL of Javascript of weet ik veel wat dat PHPhulp er is om je te helpen.
Je hebt nu wat reacties gekregen ga er mee aan de slag en kom je er niet uit, meld je dan weer hier en er is (bijna) altijd wel iemand die je wil helpen. Dit geld echter alleen als JE ZELF ook bereid bent er tijd in te steken en het duidelijk is dat JE ZELF ook aan de slag bent gegaan.

Suc6
Klaasjan
Het ziet er grafisch echt niet uit; een paar puntjes:

-verschillende lettertypes
-piepkleine navigatie
-saaie header
-het menu links wordt erg aan de kant gedrukt (voor mijn gevoel dan)

je moet het veeeeeeeeeeeeeeeel rustiger maken en overzichtiglijker. Op een site als deze ben ik al snel uitgekeken....
Zoals hierboven al is vermeld, raad ik je ten zeerste aan om toch eventjes te zorgen dat je éénzelfde 'stijl' gebruikt. Dit houd in: Hetzelfde lettertype, dezelfde kleuren en vooral zorg er voor dat het niet te hard opvalt dat je scripts bijeen zijn gegooid. Hier heb ik echt niets op tegen, maar zorg dan wel dat ze mooi samenwerken en qua uitzicht bij elkaar horen ;) .

Alle begin is moeilijk, maar zo is ieder van ons begonnen en kijk eens waar enkelingen al staan ;) !
Het meest storende vind ik nog wel dat er soms dubbele scroll balken staan. Op het eerste gezicht als ik op je website kom weet ik niet waar ik moet kijken.

ga nadenken over hoe de persoon die op jou website komt zal reageren als hij 15 verschillende dingen ziet. Dat schrikt af en dat is niet wat je wil.

Je zult typografisch ook veel moeten veranderen vooral met de kleuren (werk bevoorbeeld met een CSS stylesheet, dit voorkomt een helehoop verschillende kleuren en lettertypen)

Ik ben zelf ook geen held met PHP maar zolang zamerhand begin ik het te begrijpen. Ik heb het idee dat jou scripten helemaal niet met elkaar combineren, en dat je voordat je het ene goed voorelkaar had al met het andere was begonnen.

Ik zou zeggen ga er eens rustig voor zitten en probeer het eens overnieuw :). Ik denk dat je goed opweg bent met uitproberen (y)

Reageren