goed lopend forum creƫren, en een gallery intereseert wel veel mensen als je er steeds nieuwe foto's op zet.. car events, bijeenkomsten van soort auto's etc :)
?Onbekende gebruiker
19-08-2004 00:07
nieuwe foto's zeker waar zou dus een paar mensen moeten strikken die mij foto's willen sturen kom en ga zelf weinig naar evenementen geen vervoer
umh via een forum kun je een deel openen voor mensen om hun plaatje intesturen en de dan kun je bijv mooiste 10 van de week doen ofzo die dan in je gallerij komen.
ja :) wat je kunt doen is het forum en de gallery beetje samen voegen..
als je het forum over cartuning hebt, en je hebt dan allerlei mensen / members die ook hun eigen auto helemaal getuned hebben (sportuitlaadje, sport luchtfiltertje, verlaagd, spoiler kit etc.) en die dan een foto van hun auto posten..
deze kun je vervolgens weer rippen uit het forum en in je gallery gebruiken.. soort verzameling van allerlei verschillende auto's die getuned zijn.. dan heb je zeker een vaste bezoeker aan mij ;) vind het altijd wel leuk om die dingen te bekijken..
[edit]
als ik straks klaar ben met phphulp nieuwe versie, bfvietnam.nl en csshulp.nl, wil ik je wel helpen met je site.. als je daar behoefte aan hebt.. ik ken verschillende car sites waarmee je wel bezoekers kunt trekken..
[/edit]
Verder moet je natuurlijk ook zorgen dat de informatie op je site up-to-date blijft. Het staat natuurlijk een beetje dom als ik nu zou komen en je hebt een berichtje staan dat de Automax 2003 er aan zit te komen. (bij wijze van spreken)
Elwin
?Onbekende gebruiker
23-08-2004 21:51
dat zou ik zeker op prijs stellebn het forum en gallery werken al redelijk maar heb gewoon eens ideen nodig om het interessant te maken