Ik heb een tip voor de site zelf. Hoop dat ik hier goed ben.

Navigatie op het forum zou wel leuk zijn.
bijv in de vorm van :
Forum -> Onderwerp -> Topic

Dat je snel terug kan linken naar het onderwerp. Op dit moment moet je steeds het forum opnieuw laden.
Dit zou idd erg handig zijn...
Je kan op het moment ook al navigeren via het dropdown ding, dus heel erg nodig is het niet.

De navigatie waar jij het over hebt is wel erg duidelijk en overzichtelijk, dus dat zou een rede kunnen zijn om het toe te voegen en dan tegelijktijd de dropdown te behouden :)
Lijkt me onnodig.
Je hebt hier maar 3 niveau's (forum overzicht > topic overzicht > forum)
Je krijgt dan ook een hele lange rij, en het duurt dan eeuwig met zoeken...
Inderdaad. De meeste hier navigeren hier denk ik sowieso al met "Laatste forum berichten", of niet? Al zou het wel kunnen helpen bij de [url =http://en.wikipedia.org/wiki/SEO]SEO[/url] van PHPhulp.
Mijn idee is: Zo'n navigatie is redelijkbekend op internet. Dat is een punt, je kan zo ook goed linken voor SEO (wat Jip al zegt) En het is iets duidelijker in welk onderdeel je bezig ben. Voor mij is dit forum 1 grootte hoop zonder categorien doordat ik alleen die laatste berichten gebruik. Door deze manier activeer je mensen om ook op een onderwerp te gaan kijken. Het is immers maar 1 duidelijk link/klik... (dat gevoel bestaat minder bij de selectbox)

Reageren