Ik heb altijd ruzie met MSCONFIG.
Als ik wijzigingen aanbreng in het tabblad opstarten word hij altijd daarna selectief gestart met daarbij een melding dat het systeem selectief gestart is.

KLik ik dan op normaal starten dan zijn mijn wijzigingen weer weg. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
msconfig replacen..
toen ik wijzigingen had aangebracht kon ik bij het opstarten ergens kiezen voor onthouden of zoiets.
@Aoi hoe bedoel je?
@koen die optie heb ik vlgens mij niet
srry voor dubbelpost..
vraag van een vriend msconfig...
en @klaasjan about koen
jewel heb je wel zolang je de toets f1 hebt..
zodra hij opstart op f1 drukken.
Je kan gewoon aanvinken dat ie dat bericht niet meer moet laten zien ofzo :)
Zo gepiept.
Ok zal het straks even proberen.
En die vriend vragen lijkt me niet echt een goed idee heeft vast niet dezelfde programmas aks ik

maar bedankt allemaal
Gebruik Startup list van Spybot S&D. Eerst even instellen op geavanceerde mode als het niet werkt.
Ik doe het altijd met Easy Cleaner. Ook een handig programma om overbodige troep van je PC te verwijderen. Om te kijken wat er allemaal geladen wordt tijdens het booten kies je de button "opstarten" in het hoofdmenu.
@Jan Koehoorn:
En ik gebruik Crap Cleaner, soort gelijk programma.. Ook met de optie de programma's die mee booten te wijzigen..
Klaasjan schreef op 21.06.2006 20:40

@koen die optie heb ik vlgens mij niet

dan moet je hem dus echt replacen, want msconfig is er pas sinds XP... en die optieheeft iedereen, dus bij jou is er gewoon iets mis mee :)

Reageren