op http://blog.saimen.nl heeft het vakje van de poll, rechtsbovenaan een probleem: Als de tekst te lang wordt rekt de tabel mee, in plaats van dat de tekst op de volgende regel door gaat, dat is al1 in IE zo in FF wordt de tekst wel gewoon op de volgende regel gezet, wat doe ik verkeerd? Ik ben niet zo'n ster in designen, dus het kan iets heel simpels zijn or!
Als je toch kijkt...wat is de algemene indruk over de site?
bedankt alvast
Ja das het grote probleem als je met tabellen werkt. CSS + div heb je daar geen last van. Als je een padding mee geeft moet het wel lukken.
komt omdat het ook een standaard template is van zymic (staat er zelfs nog onder). Die zijn standaard in tabellen geschreven. Ik had vroeger daar ook mijn site vandaan gehaald.
ik heb het er zelf onder gezet. Vindt k wel zo netjes! Maar ok, ik ga het wel met div's proberen dan! iig thnx
hmm...het lukt nog niet echt...snap het nog niet zo goed, ga denk ik maar es een cursusje css doen. Is heel hard nodig.
Als je eens naar je PHP bestand zoekt naar dat poll systeem, en dan zoekt naar het volgende(heb ik gevonden in je HTML bron code)

<table>
	<tr>
		<td>
			<b>wat moet er op deze site bijkomen?</b>
		</td>
	</tr></table><table><tr><td><form action="#" method="POST" name="poll">
	  <input type="radio" name="antwoord" value="u1">foto's<br />
	  <input type="radio" name="antwoord" value="u2">foto-uploadsysteem<br />
	  <input type="radio" name="antwoord" value="u3">gastenboek/shoutbox<br />
	  <input type="submit" value="vote!" name="verstuurantwoord">
	  </form></td></tr></table>

vervang dat door:

<table width=119>
	<tr>
		<td>
			<b>wat moet er op deze site bijkomen?</b>
		</td>
	</tr>
	<tr><form action="#" method="POST" name="poll">
		<td>
			  <input type="radio" name="antwoord" value="u1">foto's<br />
			  <input type="radio" name="antwoord" value="u2">foto-uploadsysteem<br />
			  <input type="radio" name="antwoord" value="u3">gastenboek/shoutbox<br />
			  <input type="submit" value="vote!" name="verstuurantwoord">
	  	</td>
	</form></tr>
</table>

Ik hoop dat dat werkt.

Wat doe je?
Je voegt 1 tabel samen, en voegt een width toe waardoor je 'beveelt' dat de tabel niet groter dan 119 pixels mag worden.

Reageren