ff een kleine opmerking over de poll, en ben benieuwd of velen het met mij eens zijn:

Ik vind de WK gekte eigenlijk maar grote onzin, maar voetbal is wel leuk. Tjah.. en de sfeer ook.
Ik kijk ook veel van de wedstrijden, maar een Wuppie hoef ik echt niet te hebben. Ik mis eigenlijk een keuze, als er maar 4 keuzes mogelijk zijn, lijkt dit me een betere lijst met keuzes:

- Wuppie!!

- Voetbal..Ja.. De Sfeer.. Ja..

- Voetbal ..Nee.. De Sfeer.. Ja

- Wat is buitenspel?

de laatste geldt eigenlijk als hetzelfde als de 3e keus.. of je voetbal nu stom vind, of het niet snapt, je kijkt niet en je interesseert je er ook niet voor ;)
Ik zat ook net naar de poll te kijken en heb niets ingevuld.
VOETBAL(GEKTE) IS COOL EN LEUK HOOR!!!
Jonathan Hogervorst schreef op 23.06.2006 19:39
VOETBAL(GEKTE) IS COOL EN LEUK HOOR!!!

verander 'IS' is vlug naar 'VIND IK' ;-) :-p
Voetbal is ook gewoon stom ;)
ik vind het wel leuk het wk.... weer een reden om naar de kroeg te gaan
Voetbal is maar een DOM spelletje.

De mannnen lopen achter de bal aan om hem te krijgen, hebben ze de bal eindelijk, schoppen ze de bal weer weg om er vervolgens weer achteraan te rennen om hem te pakken te krijgen.
En zo anderhalf uur lang

Rieksie
Jaaa met een wuppie wuppie wuppie :P
Mijn zusje moest allemaal van die wuppie`s hebben... een grote wup op het kastje, een kleine wup op moeders tas, nog een kleine wup boven het bed. Pfoee.. ik word gek, en daar zit ik dan achter mijn computertje met een C1000 WK Placemet. Whaha.. Ik vind wedstrijden wel leuk om te kijken, zelf spelen vind ik nog het leukst, maar ik vind het eigenlijk een dom spel. En ik ga niet met een berg wuppie`s in mijn kamer zitten net als mijn zusje :-P. Zo gék ben ik ook weer niet, ik hou het op de placemet en de pringelspet ( die steeds van mijn hoofd af zakt whaha )

JerOen.

Reageren