1. Installeer Windows XP, dit werkt al op een Pentium 1.
2. Installeer Linux, dit werkt al prima met een 486 en 8 MB ram (hardeschijf niet eens nodig)
(Ok, nu even serieus:)
3. Probeer het bestand eens van je Windows cd af te
halen, en in je map te plaatsten.
4. Kijk of meer mensen dit probleem hebben, zoek in fora.
5. Probeer dit eens.
[edit]
Betreffende punt 3:
Je zult in de archives (Map Win98 dacht ik) moeten zoeken naar w95inf32.dll, dit bestand staat niet los op de cd.
[/edit]
?
Onbekende gebruiker
27-06-2006 00:42
Dat Freezip er af gooien. Klinkt niet echt lekker.
Dat w95inf32.dll in alle drie de mappen vervangen door een verse download of een kopie van de windows cd.
[quote=Webmakerij schreef op 27.06.2006 00:42]Dat Freezip er af gooien. Klinkt niet echt lekker.
Dat zal de oplossing zijn.
'Mama, ik eet nooit meer fruit want, dat klinkt niet lekker'
:)[/quote]
Nouja in dit geval ben ik het er mee eens, want de foutmelding word overduidelijk wel door dat freezip veroorzaakt.. probeer het er eens af te gooien dus.. ;)
Euh, FREEZIP is denk ik het programma dat hij probeerde te installeren op het moment van de foutmelding. Er zit een fout in dat DLL bestand van Windows zoals ik het bekijk (Spy/adware gehad??)
Uh, nee het ligt niet aan Freezip, als ik Runtime iets wil installeren wat ik schijn nodig te hebben volgens Microsoft, krijg ik de zelfde foutmelding. Het ligt aan het feit dat als ik iets wil installeren hij het bestandje nodig heeft, en waarschijnlijk is ie dan beschadigd? Maar vinden op het internet kon ik het nergens..