Hallo,

Ik ben op zoek naar een pro deo php programmeur die me kan ondersteunen bij de opzet van een website voor een goed doel: de foundation voice of africa gaat spullen online verkopen (o.a.) ter ondersteuning van de Afrikaanse economie. Daarnaast is ook doel de uitwissseling van kunst (muziek, dans maar ook beeldende kunst en andere kunstvormen) tussen afrika en Nederland. De site wordt dus een webshop....een pakket is er al min of meer maar deze moet worden aangepast en daar heb ik hulp bij nodig al ken ik wel al wat basis php en mysql......woonomgeving van mij is noord oost brabant, de rest van de stichtingleden wonen in en rond amsterdam. Ik maak ook wel eens commercieel websites maar deze is ook van mij geheel pro deo en doe ik voor projecten in Afrika.
Wil je meer weten? Reageer dan zeker, dan stuur ik informatie toe en zal ik contact met je opnemen.
Bij voorbaat dank aan degenen die ook, net als ik, niet alleen bezig willen zijn met overleven en voortkabbelen maar ook wat willen bijdragen aan een betere wereld !

Groetjes Ida van den Elzen
Stuur mij maar een mailtje, mn email staat op mn profiel :)
DeaDaluz je email is niet zichtbaar ;)
hoi deadaluz, ik heb je een prive berichtje gestuurd :) dan kom je er wel uit denk ik anders reageer hier maar weer :) groetjes Ida en b bij voorbaat hartelijk dank !
Ik ga toevallig 3 maanden naar Kenia om ontwikkelingswerk te gaan doen daar. Daarna duurt het nog 3 maanden voordat ik weer school heb dus eventueel kan ik ook wel wat tijd daarvoor reserveren.
Goh, arjan, dat zou harstikke fijn zijn, hoe kan in nu verder contact met je opnemen? Aangezien mailadressen niet mogen? En mogen deze wel in de prive berichten? Zoja, dan zal ik je die in een prive bericht sturen en daarbij mijn nr. zodat je contact met me kunt opnemen en ik je het e.e.a. verder kan vertellen en we wellicht wat kunnen afspreken.
Wat ontzettend leuk en interessant dat je ontwikkelingswerk gaat doen in Kenia. Ik heb een goede vriend uit Kenia (niet zijnde mijn man) die binnenkort (half juli) voor een week of 3 ook terug gaat naar Kenia
Goed maar we babbelen wel verder in prive mails :)

Bij voorbaat hartelijk dank !
Ida
Ida dat mag wel hoor.. Zeker voor dit soort projecten. Alleen in je profiel zijn ze standaard niet zicht baar

Hellaas ga ik volgende week 1 jaar op stage naar nog onbekend plek... Dus heb geen tijd..

Reageren