Hallo,
Ik ben op zoek naar een pro deo php programmeur die me kan ondersteunen bij de opzet van een website voor een goed doel: de foundation voice of africa gaat spullen online verkopen (o.a.) ter ondersteuning van de Afrikaanse economie. Daarnaast is ook doel de uitwissseling van kunst (muziek, dans maar ook beeldende kunst en andere kunstvormen) tussen afrika en Nederland. De site wordt dus een webshop....een pakket is er al min of meer maar deze moet worden aangepast en daar heb ik hulp bij nodig al ken ik wel al wat basis php en mysql......woonomgeving van mij is noord oost brabant, de rest van de stichtingleden wonen in en rond amsterdam. Ik maak ook wel eens commercieel websites maar deze is ook van mij geheel pro deo en doe ik voor projecten in Afrika.
Wil je meer weten? Reageer dan zeker, dan stuur ik informatie toe en zal ik contact met je opnemen.
Bij voorbaat dank aan degenen die ook, net als ik, niet alleen bezig willen zijn met overleven en voortkabbelen maar ook wat willen bijdragen aan een betere wereld !
Groetjes Ida van den Elzen
416 views