Ik ben pas begonnen met ajax en ik gebruik de xajax variant. Ik heb een script geschreven en deze werkt perfect onder Firefox maar niet onder internet explorer. Hieronder mijn script:
$xajax = new xajax();

function get_details($id)
{
$objResponse = new xajaxResponse("","xajax_",'ISO-8859-1');
$res = mysql_query("SELECT * FROM `gezinsleden` WHERE `id`='".mysql_real_escape_string($id)."';");
$objResponse->addAssign('gezinsleden','innerHTML','');

while ($list = mysql_fetch_assoc($res))
$objResponse->addAppend('gezinsleden','innerHTML','<tr><td>'.$list['voornaam'].'</td><td>'.$list['geboortedatum'].'</td></tr>');
return $objResponse->getXML();
}
$xajax->registerFunction('get_details');
$xajax->debugOn();
$xajax->processRequests();
<td><a href="#" onmouseover="xajax_get_details('.$list['id'].');">'.$list['achternaam'].'</td>
<table>
<tbody id="gezinsleden">
</tbody>
</table>

Wat zou ik moeten veranderen om het in alle browsers goed te laten werken
Krijg je een (JS)-error te zien in Internet Explorer? Heb je misschien een URL waar we kunnen kijken?
Nou ,dat is een beetje lastig, want het is beveiligd met een wachtwoord. Als ik de debugger aan zet van xajax dan krijg ik een melding van IE: Unknown runtime error.
Als je toch wilt kijken, geef me dan je email-adres en ik mail je een gebruikersnaam en wachtwoord + uitleg waar je moet zijn.
Bedankt voor je reactie
personal message :)
intern bericht,
prive bericht....

hoe je het ook wilt noemen
als je ingelogd bent zie je bovenaan staan "interne berichten" dit is een soort mail maar dan alleen voor PHPhulp users ;) als je op "interne berichten" klik zie je waarschijnlijk helemeel bovenaan remco zijn bericht staan. Het is ook mogelijk dat er bovenaan de pagina neit "interne berichten" staat maar iets in de trant van "u heeft ... nieuwe berichten"
Ik ben bang dat we met deze PHP-code niet veel kunnen, aangezien het probleem hem waarschijnlijk in het JS-gedeelte zit, wat weer volledig wordt gegerereerd door xajax zelf...

Staat er misschien op hun eigen forum niet iets over?

Reageren