Ik ben al een heletijd opzoek naar een evenementen scriptje waar je als bezoeker jezelf kan inschrijfen !
Hiermee bedoel ik :
Als er ergens een feest word gehouden !
En je wil ook graag komen dat je je dan kan inschrijfen voor dat evenement !
Je hoeft hiervoor niet in te logen ...
Dus een inlog script is overbodig !
Als iemand mij een linkje kan geven of een beginetje kan maken.
Dat zou ik erg op prijs stellen !
Of als je een soortgelijk scriptje weet te vinden is het ook goed ik kan met mijn ervaring wel een script aanpassen maar helemaal zelf zo'n systeem schijfen heb ik nogal moeite mee !
wat stopt je om zelf zoiets op te zetten? aan 'doe me ff een skrippie' doen we hier eigenlijk niet. leert niemand iets van. Als je bereid bent om hier zelf mee aan de slag te gaan beloof ik je dat iedereen je ermee wil helpen!
Inderdaad, je kunt niet zomaar verwachten dat je kant en klare scripts krijgt. Eerst zelf proberen en dan eventueel vis PHP.net of iets dergelijks kijken.
kom je er dan nog niet uit, kom dan met concrete foutmeldingen / scripts.
Maar ik moet zegen dat ik ook nog werk tussendoor .. en ik heb helaas geen 8 tot 5 baantje !
Maar ik zal m'n best doen daarom vroegi k jullie ook of je een soortgelijk script had of miss iets van een begin ... dat scheelt me een heleboelt tijd !
Oud spreekwoord ... Tijd is geld !
Ha ha Maar in ieder geval harstike bedankt voor de tips !
Site bezoekers kunnen zich niet inschrijfen voor zo'n fuiv ( feestje ) Je hoeft je niet in te loggen maar gewoon je naam doorgeven zodat die te zien is op de site ( voor alle bezoeker te zien ) !
En een optie dat ik of 1 van de andere admins kunnen aantonen dat deze persoon al heeft betaald ja of ten nee !
Abco Janse : zoek je ook dat het gelijk....
Ja idd ! Precies wat ik bedoel !
Hij moet alle info gelijk op de website tonen !
+ een admin optie kwa betaling zoals ik hierboven al heb doorgegeven !