Wanneer ik naar een bepaalde map ga op mijn eigen webserver krijg ik altijd de pagina index of / "mapnaam". Dit wil ik namelijk niet hebben kan iemand misschien mij vertellen waar ik dit kan uitzetten. ik heb ook op google gezocht maar wist niet echt met welk zoektermen moest zoeken, kreeg juist links die niet over dat gaan. op phphulp kreeg ik meer over mkdir tutorials en scripts.
alvast bedankt voor de moiete :D
P.S. Ik wist even niet waar ik dit moest posten, dus heb ik het maar hierzo gedaan.
Yep, maak daar eens van:
Options None.
Restart Apache en kijk of dat effect heeft. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, dus ik weet niet of het werkt.
Oja, nog een vraagje aan SanThe(moderator) over het "bumpen" .....
Ik bump niet, ik heb 1 van mijn reacties netjes aangepast via de edit.gif knop.
Oja, je schrijft: Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen.
Dus ik moet dat opvatten als: na 2 berichten geplaats te hebben, 24uur geen reactie geven? waarom hebben jullie dat de optie "Snel reageren" in het forum zitten?? 24uur wachten lijkt mij niet echt snel.
Bumpen heeft te maken met de "Laatste forum berichten" (links).
Je komt door het bumpen weer bovenin dat lijstje.
Daardoor trekt jou topic meer mensen aan.
Je botst (bumped) je topic omhoog in dat lijstje, en dat is niet zo netjes.
... na 2 berichten geplaats te hebben, 24uur geen reactie geven? ...
Als er intussen nog niemand heeft gereageerd kun je je post beter aanpassen. Heeft er wel iemand gereageerd dan post je gewoon weer opnieuw. (Staat ook wat minder opdringerig)