Ik heb een probleem, ik ben een beetje aan het klooien met een website (let niet op de inhoud, wordt nog anders) raymond.phpnet.us staat een menu. In ff ziet het menu er verder goed uit, ook bij hover. Maar nu ga ik naar IE daar krijg ik het volgende probleem:
Zodar ikover de link ga gaat de tekst weg. Wat kan ik hier aan doen?
PS het lukte me niet om een mooi menu te maken, dus dit menu is gemaakt met een menugenartor. Ik heb die genartor als basis gebruikt en verder zelfklueren ea opties gedaan.
hoort geen kwaat te kunnen, ik zie trouwens zo ook even geen fouten. Probeer eens een voor een een eigenschap bij a:hover weg te halen en zo kan je zien aan welke het ligt. Ik kan het helaas niet voor je doen, aangezien ik geen IE heb.
je doet width en padding-left samen..
dat mag niet samen.. dat geeft problemen..
je kan bijv inplaats van width: 100% ook margin: 0; zetten.
Maar i kzie dat hij het inmiddels doet :)
Zie jij dat hij het inmiddels doet? Dan zie je meer dan mijIk heb nog niks veranderd en bij mij doet hij het nog steeds niet, ik NU die oplossing van jou proberen
Een menu is van nature een lijst. Het is dan ook correcter om een menu niet in een serie divs te zetten, maar om een <ul> te gebruiken, gevuld met <li> tags.
@Danny: een width en een padding-left samen kan prima, geeft geen problemen.
@Raymond: gebruik de juiste volgorde voor de pseudo-classes, dan gaat het in alle browsers goed:
a:link
a:visited
a:hover
a:active
Dit is ook echt de volgorde waarin ze moeten staan. Meestal worden ze zo gegroepeerd: