Hoi iedereen,
is er iemand op dit forum die even tijd zou willen maken om mijn nieuwe website eens te bekijken en vooral mijn hyperlinks eens wil controleren want dit is nu voor mij echt een hopeloze zaak aan het worden, dan gaat het weer wel en dan weer niet.
Indien ik al een klein voorbeeldje had hoe het moet ben ik al een hele stap vooruit, ( ik wil mijn site gerust zippen en mailen)
1000 x dank voor de hulp.
Alain
Link

En gebruik anders de link checker van w3org een ;)
Wat is je site dan?
tsja wat zal ik zeggen :) weet niet hoe lang je met websites bezig bent maar deze is echt beneden niveau..

bijna al je afbeeldingen op de site doen het niet, 404 pagina bij foto's, je gebruikt javascripts om je tekst op het beeld te laten verschijnen (per woord, leest traag en is super irritant) en van de titel van de pagina word ik ook helemaal gek :) ik zou hem weg gooien en overnieuw beginnen..

je moet zorgen dat een website er strak en overzichtelijk uit ziet.. ook moet je er voor zorgen dat je bezoekers de site informatief vinden.. Het gaat tenslotten om de informatie die erop staat.. door veel javascript te gebruiken (wat ten eerste a-gebruikersvriendelijk is) bereik je niet wat je zou moeten bereiken.. Ook sluit je een heleboel mensen af door dat die een ander browser gebruiken..

In firefox (van mozilla) krijg ik bijna geen tekst te zien omdat deze via javascript worden gegenereerd.. ook werkt het mooie menutje niet.. ik zou er dus nog even goed naar kijken, hoop dat je hier wat aan gehad hebt.. succes :)

Reageren