Misschien is het leuk om wat meer te vertellen over uw bedrijf, wat voor opdrachten iemand kan verwachten, met wie/welke bedrijven er samengewerkt moet worden etc.
Ik ben namelijk nog wel opzoek naar wat leuke opdrachten, maar ik doe het dan meer omdat ik het leuk vind. En om te bepalen of iets leuk is ja of nee heb ik wel wat meer info nodig.
Arjen, je vraag is volkomen terecht. Echter dat soort dingen bespreek ik liever telefonisch. Als je op zoek bent naar iets leuks ontvang ik graag je contactgegevens om het eea uit te leggen.
@Vincent: zijn die projecten dan zo geheim ofzo? Ik denk dat je het beste gewoon neer kunt zetten wat het is en wat niet, dan is de keuze snel gemaakt!
Ik denk ook dat je in ieder geval wat voorbeelden zou kunnen geven van (mogelijke) projecten. Het bespreken kan ook wel telefonisch gebeuren, wanneer iemand na het zien van de voorbeelden, geïnteresseerd is, maar aan de hand van voorbeelden, kunnen wij al veel meer nagaan of het voor ons interessant is.
Ik geef mijn voorgangers gelijk, ik hou wel van openheid. Nou kan ik morgen wel gaan bellen enzo... maar dan blijft de informatie nogsteeds maar bij één persoon.