Ik heb zojuist een nieuwe website gelanceerd, Lindealer.nl.
Op Linkdealer.nl kun je met een paar kliks linkpartners voor je site vinden. Meld je aan, voeg je site's toe, plaats het script. Zoek andere site's via ons slimme zoeksysteem en vraag een linkdeal aan.
Linkpartners zoeken kost op deze manier geen enkele moeite meer! Omdat alle site's per categorie gerankschikt staan vind je altijd site's die gerelateerd zijn met jouw site.
Hoe merk je w3c incompatibiliteit dat in het dagelijks gebruik? En waarom is het beter?
Belangrijkere mankementen zijn wellicht de herkenbaarheid of gebrek daaraan. Je hebt niet werkelijk hierarchie aangebracht in je data: alles is gelijkwaardig, onder elkaar en zelfde lettergrote (wel verschillende kleurem ala) dat maakt het voor mij wat lastig om te lezen. Je moet niet verwachten van iedereen dat alle tekst gelezen wordt. Dus mensen duiden op waar ze kunnen lezen wat ze willen lezen is wellicht een goed idee. Meer hierarchie met tussenkopjes maakt het duidelijker en makkelijker te lezen.
Dat zelfde geldt voor je indeling. Pas na een paar keer klikken merk je dat de eerste blauwe blak slechts een inleiding is, toch heeft het steeds terugkomend dezelfde plek. En na een keer lezen heb je de inleiding toch wel gehad.
Voor de rest in elk geval veel success met je linkpartners site.
Het spijt me zeer, maar ik vind dit echt een beetje op een spam bericht lijken :s Had dan de moeite genomen een tekst te schrijven ipv je welkomsttekst te gebruiken.
Maar eerlijk is eerlijk, de site ziet er mooi uit! Alleen die welkomsttekst zou ik er niet constant laten staan, maar alleen op Home.
En misschien is het een idee om net als inloggen en registreren, uitloggen ook in die oranjebalk te plaatsen.
Maar ik stoorde me eigenlijk alleen aan die welkomsttekst, hij neemt gewoon teveel ruimte in.