Hallo beste mensen van phphulp.nl/
ik heb een vraag ik wil graag een site maken voor een spel genaamd tracmania ik wil dus een site maken dat mensen banen van dat spel kunnen uploaden en als die banen geupload zijn dat andere mensen het weer kunnen downloaden ben uren bezig maar niets schijnt te lukken. Het moeten trouwens alleen geregisteerde gebruikers kunnen downloaden. Ik ben dus in frondpage bezig maar geen idee hoe je moet aangeven dat je met php bezig bent Snap der niet veel van

Vriendelijk Groet,

Stefan Boonstra
Weet je uberhaupt wat PHP is?

PHP is eigenlijk niet te doen in FrontPage, frontpage is een WYSIWYG HTML editor.
Ja ik weet wat php inhoud je kunt er websites mee maken en inlog scripts Maar ik wil het graag leren en weet niet waar ik moet beginnen zoals wat voor software heb ik dan nodig. en waar moet ik beginnen

Groeten,

Stefan boonstra
Je weet dus dat PHP een serverside scripttaal is?

Ja kan op verschillende manieren beginnen, 1 is tutorials, die zijn hier genoeg te vinden. Wil je iets uitgebreidere, moet je even googlen.

Je kan ook een boek kopen, dat lijkt mij de beste optie, dan wordt alles van het begin af aan netjes uitgelegd.

[edit]Op deze site zijn beschrijvingen van goede boeken + reacties te vinden.[/edit]

[edit]Een vereisde en dan metname voor de boeken is dat je al aardig HTML kan.[/edit]

[edit]Nog een leuke beginners handleiding van Arjan gevonden: http://i-cey.net/handleidingen/php-programmeren.php

het koste even moeite...[/edit]
oke bedankt iedergeval ik zal het doorlezen en leren

Bedankt(Y)

Reageren