http://www.funnybunny.info/ hier zie je onderaan het plaatje van bg_content.jpg.
Ziet iemand waar ik fout ga met het CSS?
Ten 1e geef je geen margin mee waardoot ie niet mooi loopt met je header en footer.

Ja ik vind het nogal logisch dat je dat plaatje daar krijgt je zet in je body dat plaatje en dan laat je 'm repeaten. Das niet erg slim... Dan krijg je waaroveral wit ruimte is wordt dat plaatje gevuld.
Bij mijn weten staat er in de css:

#content {
margin-left: 130px;
width: 850x;
background: url(../images-algemeen/bg_content.jpg) center top repeat;
}
dus een margin of bedoel je ergens anders?

Verder hoe zou jij het oplossen met opvullen van de witte ruimtes met het achtergrond plaatje wat dus heet: bg_03.jpg?
Kalle schreef op 09.07.2006 15:50

Ja ik vind het nogal logisch dat je dat plaatje daar krijgt je zet in je body dat plaatje en dan laat je 'm repeaten. Das niet erg slim... Dan krijg je waaroveral wit ruimte is wordt dat plaatje gevuld.

in je body in je css
body {
...
background: url(../images-algemeen/bg_content.jpg)
...
}
Dat eruit halen.

edit:
http://www.funnybunny.info/css/opmaak.css
Hier komt geen bg_03 in voor.
Wat verschilt met je #content en de rest is dat je daar een width meegeeft en een margin,misschien die widtj ff eruit halen. Ik zet altijd van allemaal waardes neer om te kijken wat het verschil maakt.
Heb het gevonden en zat hier in de css:

#footer {
height: 93px;
background: url(../images-algemeen/bg_footer.jpg) center top no-repeat;
font: bold 10px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
color: #660000;
}

De height stond nog verkeerd en op 119 i.p.v. de 93 px

Bedankt Kalle voor het meedenken ;-0)
Maar iig moet je die background uit je body halen, je hebt 'm ook in je content staan en daar staat ie goed.
Euh en dan moet je nog met margin gaan werken, zodat je content plaatje aansluit op je header en footer
@ Kalle : wanneer ik dit doe het weghalen van de background uit de body is mijn content wit en dat is niet wat ik wens...
Bij mij sluit de content aan op de header en footer en mijn scherm is 1024.
In FF ziet het er hier goed uit. Het enige dat opvalt is dat je achtergrondplaatje voor de content niet helemaal naadloos is. Je kunt zien waar hij repeat dus, maar dat is met wat PhotoShoppen (of in jouw geval Paintshoppen) wel te regelen.
@ Jan : idd en zal ik tzt is gaan veranderen :-0)
Ben zelf redelijk happy met wat er nu staat. Bedankt voor het kijken en comment.

Reageren