@Boaz, mij pm'en voor korte reacties terwijl je zelf ook kort en nutteloos post :S
edit door PHPerik: Boaz handelt namens de moderators en laat ik het nou net met hèm eens zijn. Dus óf je houdt je aan de regels, onze regels, óf je zoekt het maar uit. En nee ik hoef hier geen reactie op.
Nutteloos zeg. . . Hij geeft een link met meer nuttige informatie die jij in de afgelopen, laten we zegen, week hebt uitgekraamd. . .
Een hoog aantal posts onder je naam wil niet zeggen dat je een goede PHP'er, een goede webdesigner of een goede helper bent. En reacties als "Ik ken er geen" om je posts op te hogen vind ik ronduit zielig.
Een korte reactie kan ook veel informatie geven. Dat zie ja (jij blijkbaar niet) aan Boaz, hij geeft een link met het antwoord. Jij daarentegen geeft alleen wat informatie over jezelf.
En nu. Ik wil niet erg irritant doen, maar jij post, net als Boaz, nu ook maar 3 regels. . . Dus over korte posts zou ik je lipjes maar stijf op elkaar houden. . . Ik hoorde al wat geruchten over een ban. . .
Edit: En je geeft nog het foute antwoord ook. . . Het moet met de <object>-tag
Maybe dat hij eerst alleen ja had staan? dus ga nu niet lopen bashen want je kent zijn eerdere bericht niet, en posts verhogen doe ik niet.. en een fout antwoord? in boaz zijn voorbeeld staat dan ook een fout antwoord, want daar staan ook de embed tag ;)
En als jij je post eens goed doorleest.. lul jij nogmeer bullshit als ik volgens jou doe.. je moet niet aankomen met posts vergohgen etc. ik spam niet, ik bitch niet en waarom ik die ene post maakte gaat jou niets aan.. daar zitten andere dingen achter..
En het aantal posts zegt zeker niets over diegene, maar ik weet zeker dat ik toch wel wat sterker sta kwa webdesign dan jou, dus ga niet ergens over beginnen waar je zelf geen verstand van hebt..
@Mods, ik weet dat jullie deze post niet leuk vinden, maar ik laat me niet tegenspreken door een 15 jarige, het is en blijft een forum.. hij hoort zich ook te gedragen en zich niet bemoeien met iets tussen boaz en mij
[edit]Uit Boaz zijn link.
Using The <embed> Element
Internet Explorer and Netscape both support an element called <embed>.
The purpose of this element is to embed multimedia elements in web page:
<embed src="video.avi" />
The code fraction above displays an AVI file embedded in a web page.
A list of attributes for the <embed> element can be found in a later chapter of this tutorial.[/edit]
Ik post niet snel offtopic, meestal edit ik een bericht, maar het is nu nodig.
Leo, je blaat al twee dagen onzin en geeft veel onnuttige reacties. Zoals ik al zei handelde Boaz ook namens mij want we hadden dit besproken. Dus ik bemoei me er zeker mee. Deze reactie van je slaat weer echt alles. Ik laat me niet tegenspreken door een 16-jarige die aantoonbaar denkt veel te weten maar erg te kort schiet op gebied van PHP. Dus als je het zo speelt dan sta je bij deze buiten spel.
Ik zou niet al te snel de discussie over webdesign aangaan. Jij kent niet de kwaliteiten van een ander dus een conclusie kan je nooit trekken. Dit forum is in eerste instantie PHP en als we dan naar kwaliteiten gaan kijken dan verlies je toch wel érg hard jongen.
Het is een feit dat je dingen post die niet bevorderlijk zijn voor het forum en daarop attenderen we je. De discussie ga je maar ergens anders aan, want wij zijn de autoriteit of je het nou leuk vindt of niet.
Als je de discussie voort wil zetten stuur je maar een PM. Ik wil geen offtopic posts meer zien en ook geen posts meer die niets bijdragen aan het topic. Dus ook niet hier als reactie op dit bericht. Want de andere mods hebben het ban-knopje nog niet gevonden maar ik weet weldegelijk waar die zit (mods: kijk bij de reacties op scripts of artikelen en kopieer de link 'ban user').
Laten we weer normaal doen. Of lekker discussiëren maar dan doe ik wel mee op mijn manier en die is ronduit gemeen aangezien ik moderator ben en jij niet.
Oké, ik reageer nog een keer. En dan stop ik met deze (nutteloze) discussie.
Allereerst. Het goede antwoord is dus de <object>-tag (eventueel met de embed en noembed voor oudere browsers), wat eveneens in de link van Boaz staat.
Ten tweede, het leeftijdsverschil is hier niet heel erg groot. Je bent ongeveer anderhalf jaartje ouder dan mij.
Ik wil je nog iets vragen. Waar staat mijn onzin in die post? En, waarom laat jij je niet 'tegenspreken' door een jonger iemand dan jij? Misschien heeft dat jongere iemand wel gelijk. . . Maar dat even opzij gelegd, luisteren is niet hetzelfde als tegengesproken worden ;c)
Verder was het helemaal niet mijn bedoeling om een discussie als deze op gang te zetten, maar meer om je even te wijzen op het feit dat je Boaz ergens op aanspreekt, maar het zelf ook doet. Maar ik las dat daar verschillende redenen voor waren die niet aan mij (en wellicht aan de rest van PHPhulp) worden gegeven, waardoor ik het zie als een nutteloos postje. . .
Edit: Sorry PHPerik, dat ik nu de discussie voortzet :cS Ik was weer eens erg lang bezig mijn postje te perfectioneren (al is ie dat nu nog niet echt) enhad jouw postje dus nog niet gelezen.
Dat je me kan bannen ok, dat is jou goed recht.. daar ben je ook mod voor.. maar om nou zon groot probleem te maken over 1 post.. jah lees goed ik heb in de afgelopen 2 dagen maar 1 nutteloose post gemaakt en die was vandaag.. als jullie daar zo'n probleem over gaan maken mij best.. ookal vind ik het zelf wel erg onvolwassen.. ik wil hier ook niet gebanned worden of andere zwart maken.. maar ik heb rechten en zo heb jij ze.. ik mag altijd nog het tegendeel bewijzen ;)
En jah ik stop er ook mee, maar ik had niet verwacht dat Boaz nog zijn post zou bewerken, en alleen een post met als inhoud ja vind ik zelf ook nutteloos.. dus daarom poste ik dit, nou gewoon een misverstand, dat mods zich ermee bemoeien ok, daar zijn ze voor.. maar verder members moeten zich er ook buiten houden..
en over het stukje webdesign begon ik niet he ;)
Maarjah, zoals ik het al zij.. voel je vrij om me te bannen.. maar ik vind het toch wel zielig dat jullie een probleem gaan maken over 1 post.. jullie maken van een mug een olifant.. en dat andere mods & admins misschien het ban knopje niet kennen is niet waar.. hun vinden het ook nogal meevallen met die nuttelooze post van mij..
En iedereen moet zich netjes gedragen, zo ook de mods & admins.. :)