Ik ben bezig met het opzetten van een website welke binnen korte tijd online moet gaan. De layout is klaar maar nu moeten alle functies nog werkend worden gemaakt.

Benodigde functies:

-Admin:
Hoofdcatagorieen aanmaken/edit/delete
Subcatagorieen aanmaken/edit/delete
Bannersysteem

-Gebruiker:
Zoekfunctie
sub-sub catagorieen aanmaken
Bestanden hierin uploaden (word/pdf/jpg etc)
Bestanden downloaden
Bestanden beoordelen (rating)
Reageren op bestanden

Ik zoek dus iemand die dit voor mij kan maken.

Ik heb geen groot budget maar hoop dat we toch ergens kunnen komen!

Michiel

***Er is inmiddels iemand bezig, je hoeft hier dus niet meer op te reageren***
Nog even een paar vraagjes voor extra duidelijkheid:

[li]Wat is korte tijd? Een week? Een maand?[/li][li]Wat is je maximale budget? Tussen 50 en 100? Tussen 100 en 200? Hoger, lager?[/li]
Geen groot budget?

Moeten we dan denken aan een Joetje, een Meier of een rooie rug
Bij een vacature geef je geen budget... degene die reageert geeft een kostenplaatje...

Maar, inderdaad, als je erbij zegt geen groot budget te hebben zou ik wil een indicatie geven. Ikzelf vat alles onder de 250 euro toch sowieso wel op als geen groot budget, maar in de praktijk wordt er vaak al 50 euro mee bedoeld ofzo.
De deadline is ongeveer twee weken tot een maand. Ik ben idd opzoek naar iemand die mij een kostenplaatje kan geven. Laat me maar weten wat het moet gaan kosten, dan komen we er wel uit.
You've got mail!
Roland schreef op 19.07.2006 13:37
You've got mail!

You have got mail? :S
Michiel,

Ik hoop dat je portomonne goed gevuld is want er gaat redelijk wat werk zitten in dat klusje van jou.

Mvg,

Erik
Gaat het enkel om een file-exchange systeem? Begrijp ik dat goed? Ik zou zelf zeggen wanneer het zoiets is dat de kosten tussen de 250 en de 500 euro liggen, afhankelijk van de 'afwerking' van het script.
***Er is inmiddels iemand bezig, je hoeft hier dus niet meer op te reageren.

Bedankt

Michiel

Reageren