Hallo,

Ik ben bezig met een nieuwe versie van Zeg Nu Zelf?!, waar kinderen/jongeren kunnen debatteren. Op dit moment is het echt flut, dat weet ik.
Ik heb een nieuwe layout gemaakt, en daarbij ga ik ook alles opnieuw scripten, en nu wil ik dus weten wat jullie ervan vinden.
Er zijn 2 belangrijke dingen:
///-\\\ Het is voor kinderen
///-\\\ Het is serieus, dus niet een game o.e.d.
Dit is wat ik nu heb:

Linksboven komt nog een (nieuw) logo.
Hebben jullie misschien ook tips voor een mooi logo???

Greatzz,
Jonathan
Ik vind die ster/zon (ed) een beetje irritant ook als daar straks tekst overheen staatdan is het denk ik moeilijk te lezen.
Kinderwebsite? Het is net of de aarde vergaat, de zon op ons af komt...

Wit meer wit en wat meer vrolijke kleuren
Webmakerij schreef op 22.07.2006 11:43
Wit meer wit en wat meer vrolijke kleuren

Welke kleuren???
eerlijk gezegd vind ik de lay-out minder, Net wat je zegt, het is voor kinder/jongeren, deze houden meestal wel van verschillende kleuren niet 1 kleur. Persoonlijk zou ik de lay-out speelser aan brengen.

en wat het logo beterft:
een mannetje (beetje zo'n blingbling gevaltje) met roep 'Zeg Nu Zelf!!'

[*editje*] ;)
Tja...hier ben ik weer met de opmerking dat smaak en het geven van een mening persoonlijk is en dus ook niet een toegevoegde waarde heeft als discussiepunt.

Je vindt iets zus en zo en dat is jouw mening.

Mijn idee met het maken van een nieuwe site is gewoon beginnen en dan gaande weg kom je er wel achter wat "loopt" en maatschappelijk gezien acceptabel is en wat niet. Kun je weer twee dingen doen namelijk aanpassen aan hetgeen wat als acceptabel wordt beschouwd of gewoon nemen wat jij mooi vindt en maling hebben aan wat een ander vindt.

Hierover kun je ook weer discutieren of dit sociaal etc. is the bottomline voor mij is : have fun met alles wat je doet ;-0)

Suc6 !!
Controleer ook de volgende keer of Firefox ook je website draait want de website die er nu word gedraaid krijg ik niet weergegeven in Firefox en in IE wel dus. Of het ligt aan mij :P. Maar laat hem de volgende keer controleren door iemand met firefox of door je zelf als je firefox heb. Je gaat namelijk ook niet weten welke browser de bezoekers hebben dus wanneer je geen pagina in beeld krijg verlies je al weer een bezoeker.
Robert ligt aan jou, bij mij draait ie wel in Firefox. Kijk eens voor een update. En wat iedereen hier al zegt, sluit ik me bij aan te weinig verschillende kleuren. Kinderen (Val ik daar zelf ook niet onder!?) vinden het vaak wat leuker als er meer kleur is. Ik zou al helemaal geen zwarte achtergrond doen op zo'n soort site.
Gr. Luke
Hallo ik heb ook een site moeten ontwikkelen voor de doelgroep jongeren, dit was vrij lastig! Want het mooi zijn opvallend, maar ook rustig zodat de informatie goed te lezen is en je niet teveel word afgeleid.

Het ontwerp van jou vind ik iets wat aan de saaie kant.
Probeer wat meer soorten vormen erin te zetten, en je content stuk op de homepage in meerdere kleine stukken te verdelen.
Zodat je site lekker vol staat, maar zodra je een artikel wil gaan lezen moet het weer rustig zijn!

Bij ons is dit het resultaat geworden.
www.n2k.nl

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Greetzz Marcel

Reageren