Pff als die mensen geen echte browser willen gebruiken dan is dat hun probleem.
In de laatste CiD staat namelijk ook een artikel over browsers en IE kwam daar weer 'ns als slechtste uit :P
FireFox was 1 van de (zoniet de) beste browser van dit moment :)
Edit: Als je het toch wil kun je substr() gebruiken...
Pff als die mensen geen echte browser willen gebruiken dan is dat hun probleem.
In de laatste CiD staat namelijk ook een artikel over browsers en IE kwam daar weer 'ns als slechtste uit :P
FireFox was 1 van de (zoniet de) beste browser van dit moment :)
CiD? Staat daarvan het artikel online? Ik begin namelijk helemaal stront ziek te worden van dat vern**kte IE. Dat kan echt helemaal niets aan. Voor alles heeft MS wel een work-around bedacht... Als ze nou een goede browser bedachten....
Ik gebruik ook al tijden geen IE meer (behalve nu, want ik zit aan de PC van mijn broer...), maar ik ben momenteel bezig met een site die in diverse regio's, door diversie diensten gebruikt gaat (lees: moet gaan) worden. Nou maak ik alles op Firefox en raadt ik mensen ook aan die te gebruiken. Echter de organisaties waarvoor het bedoeld is zijn zo stug dat ze nooit een andere browser zullen installeren.
Gelukkig is IE 6 al een stuk beter, maar in de bedoelde organisaties werken ze nog met IE 5.5 of lager... En die bakt echt van al het mooie helemaal niets...