Hallo iedereen,

Ik zit met een vraagje over CSS, weet iemand hoe je als je op een knopje duwt ervoor kunt zorgen dat dan de achtergrond 50% grijs wordt en 50% transparant. Een soort grijze waas over de hele pagina. Alleen moet er bovenop die grijze waas nog een div kunnen die geen grijze waas krijgt. Ik wil dus een soort popupje met een div, ik weet hoe dat moet alleen moet onder die div dus nog een grijze waas.

@moderators, als jullie een betere topic-titel weten verander dan aub ff de topic-titel, ik wist geen goede titel hiervoor.
Kan je als uitgangspunt nemne
Werkt bij alles waar je onClick aan kan toevoegen natuurlijk.
Lukt niet, precies de code overgenomen en dan gaat het toch niet.
Het helpt wel als je ook specifiek meldt wat er dan misgaat, niet lukt, wat voor errors, enz.
Jan Koehoorn schreef op 27.07.2006 16:31
Het helpt wel als je ook specifiek meldt wat er dan misgaat, niet lukt, wat voor errors, enz.

Wat er dus misgaat is , zodra ik op het plaatje klik komt ie als achtergrond tevoorschijn, ten tweede snap ik dus niet hoe je van een link die rel="lightbox" heeft kunt veranderen, namelijk wat in die "popup" komt haalt hij uit een href, hoe kun je dat ipv de image een div laten displayen?
Staat op localhost, zonder internet :(

Heeft niet iemand nog een voorbeeldje liggen met een div??

edit: Heb nou pakket gedownload en de link die naar een plaatje linkt naar een html gezet, probleem is, hij blijft laden

Reageren