Ej
Ik heb een contact form. In sendmail.php checkt het script of hij alles heeft ingevult. Ik heb bijna alles in variablen, bijv. $naam= $_POST['naam'];

ik heb er een hele lijst van, en sendmail word als alles goed is en klopt doorgestuurd naar goed.php . Ik heb ook een fout.php waar hij naartoe word gestuurd als hij fout is. Alles werkt, alleen op fout.php moet ik $_GET['naam'] gebruiken. Maar dan komt er deze error:

Notice: Undefined index: $naam in C:\Program Files\Abyss Web Server\htdocs\scriptworld\contact\fout.php on line 2

Hoe kan ik dit verhelpen? In me script van fout.php staat trouwens deze code die de error veroorzaakt;
<?
$naam2= $_GET['$naam2'];
?>

wa moet ik doen??

Greetz Piet
Het moet..

<?
$naam2= $_GET['$naam2'];
?>

zijn..
Het kan aan mij liggen maar ik zie geen verschil?????
ADJE!? ik ook niet :S... maarja waarom is het $_GET[ en dan een variabele? ] en niet gewoon $_GET[naam2] ???
Ik zie ook vrij weinig verschil hoor.. :D

Wat ik me alleen ga afvragen... Je checkt of de mail verstuurd is. Dus zoiets:

<?php
if ($send == "ja") // Doe ff iets leuks
{
// Ga naar goed.php
} else {
// Ga naar fout.php
}
?>

Als je daar echt werkelijk fout.php zet gaat je site naar http://www.site.invalid/fout.php. Wil je echter iets met $_GET[] ophalen, dan zal het wel in het adres moeten staan... Dan je vergelijking of het bericht verzonden is moet iets als: fout.php?naam=$naam moeten worden...

Elwin
Dat is wat ik bedoelde... was ik weer zo onduidelijk :P?
Neh, het was laat. Sorry.

Reageren