- die anti-aliasing op de alineatekst zou ik uitzetten, maar dat gaat vanzelf als je van je plaatje naar HTML gaat.
- de tekst 'gepost door...' onderaan de berichten heeft wel heel weinig contrast. Dat zou ik iets lichter maken.
Verder lekker strak!
?
Onbekende gebruiker
30-07-2006 19:50
Je logo vind ik niet overeen komen met je website. Ik mis in je logo de vlak verdeling (half grijs - half rood).
Door naar de website. Op het eerste gezicht dacht ik dat ik de header al eerder had gezien maar zou niet meer weten waar, ergens een idee opgedaan?
Tussen de iconen bij de koppen zou meer ruimte moeten zijn t.o.v. van de tekst blokken. Deze zitten er nu aan vast geplakt. Enkele pixels (3px) ruimte zou mooier zijn. Vervolgens zou ik zelf persoonlijk het zelfde doen met de koppen.
Een andere mogelijkheid is dat je de iconen en de kop enkele pixels door het tekstblok laat zakken.
Ik zou de tekst gepost door .... helemaal weg halen. Het is jouw website en niemand anders zou er wat opzetten. Eventueel kan je wel alleen de datum laten staan.
Voor het active item in het menu zal ik het sterretje weghalen. Ik zou deze alleen laten zien wanneer je erover gaat, ik vind het nu een beetje druk worden.
- Over het logo heb je gelijk, daar doe ik metteen iets aan.
- bij de koppen komt er wat meer ruimte tussen, ook waar. koppen door het tekstblok laten zakken kan eventueel wel tof zijn, moet ik even testen
- het active item laat ik dan wel wit qua kleur en het sterretje voor rollover, prima idee.
- banner is zelf gemaakt
- gepost door is idd niet zo heel nuttig, ik zal enkel de datum laten staan en wat meer contrast in brengen
ziet er netjes uit.. alleen nog 1 klein pixel puntje.. onderaan de eerste S van het logo is het grijs rood geworden.. is niet helemaal strak meer daardoor..