Hallo allemaal,
Jullie kennen vast het javascript waarbij je een naam in kan vullen en je bij het volgend bezoek wordt aangesproken met die naam, door een alert van internet explorer.
Nou wil ik zoiets ook voor mijn website, maar dan met php (en evt mysql)
Hiervoor wil ik een aparte pagina maken op mijn website, met persoonlijke opties e.d.
Heeft één van jullie dit script of zouden jullie dit kunnen creeëren?
Het ziet er dan ongeveer zo uit:
Naam: <in te vullen door de gebruiker in textvak>
Opslaan <button>
Echo is dan: Je persoonlijke instellingen zijn opgeslagen, de instellingen worden actief bij een volgend bezoek aan onze website. (Bijvoorbeeld)
Later wil ik hier nog meer aan toevoegen, bijvoorbeeld dat je een eigen achtergrond kan kiezen e.d.
Maargoed, als je de website dan bezoekt zou ik op verschillende plekken hun naam kunnen zetten d.m.v mysql/php.
Bijvb:
Welkom (in dit geval) Jager, op onze website
Stel dat hij niet bestaat (ip in database optie?!)
Welkom gast, op onze website
Ik hoop dat het hierbij een beetje duidelijk is hoe het eruit zou moeten zien, wie zou dit voor mij kunnen maken eventueel? Want ik zou dit heel erg graag willen.
Bovenstaand had ik in gedachten met IP herkenning (IP wordt opgeslagen in database met naam etc, deze kunnen eventueel later ook nog worden gewijzigd.)
Ik weet dat het moeilijk zal worden maar ik vraag (één van) jullie alsjeblieft of jullie dit kunnen maken.
Alvast hartelijk bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jager
P.s. eventuele vragen kunnen worden gesteld, als je er niks op weet of negatief commentaar op hebt, hou deze dan voor je en spam dit topic niet onnodig onder... ;)
839 views