Dit is mischien wel een hele domme vraag, maar ik heb een gastenboek, wie weet een scrippie waarmee je een max. aantal berichtjes op een pagina kan laten plaatsen, en dan 1,2,3 enz. krijgt?
Kijk eerst eens bij scripts voor je een topic opend!
(Voor de zoveelste keer ...)
whoops, stomme IE cache
Wat stam + t? Ik heb verschillende scripts bekeken, kan het nie vinde, sorry hoor!!
Dat stam +t slaat op "openD" wat dus met een "t" geschreven dient te worden en gaat niet over jouw vraag. Zoek je zoiets, wat je dus had kunnen vinden bij de scripts / tutorials: http://www.phphulp.nl/php/scripts/2/123
Stam + t sloeg op "opend" van Mitch :)
Verder is het niet zo moeilijk om zoiets zelf te maken. Met een beetje rekenwerk kom je er wel uit.

<?
$tabs = $totaal / $berichtenperpagina;
$begin = $totaal - $huidigetab * $berichtenperpagina; // ofzoiets moet je maar ff berekenen
$einde = $begin + $berichtenperpagina;
?>

Met wat zoeken of zelf wat pogingen wagen is het best eenvoudig te maken.

-edit-
Guido was me voor :)
Stam + t sloeg op "opend" van Mitch :)
Verder is het niet zo moeilijk om zoiets zelf te maken. Met een beetje rekenwerk kom je er wel uit.

<?
$tabs = $totaal / $berichtenperpagina;
$begin = $totaal - $huidigetab * $berichtenperpagina; // ofzoiets moet je maar ff berekenen
$einde = $begin + $berichtenperpagina;
?>

Met wat zoeken of zelf wat pogingen wagen is het best eenvoudig te maken.

-edit-
Guido was me voor :)

Al dat gemierenn**k :+
Mwja hoe kom ik in V5 :S
Van mij mag je gerust opend schrijven hoor. TS dacht alleen dat stam+t een antwoord op zijn vraag was vandaar dat het uitgelegd wordt :) Sociaal toch(A)

Reageren