wat vinden jullie er van
Waar wil je een reactie op? Ik heb 'm zelf weer snel weggeklikt omdat ik eigenlijk niet kon vinden waar het muziek knopje zat en ik zal eigenlijk net naar wat andere muziek te luisteren :)
Ik weet niet waarom, maar de pagina had hier een laadtijd van meer dan tien seconden.
Bij mij redelijk snel, maar ik kan wel heel ver naar beneden scrollen, waar niks te zien was.
Verder hoop ik mijn rode bloedcellen niet op www.google.nl te vinden.
Na op Enter geklikt te hebben kwam ik op een pagina met muziek, niet erg charmant dat hij vanzelf start, gelukkig kon ik wel het uitknopje vinden (in het middenstuk Arend, wil je nu wel kijken? :P)
Maar vind het niet echt iets speciaals hebben, het spreekt niet aan. Het is een doorsnee layout, waar ik snel op opgekeken ben.
Na een seconden of 15 kreeg ik een google advertentie voor mijn neus. Toen moest ik weer ergens op klikken en vervolgens zag ik een standaard e107 portal waar je de copyrights uit gesloopt heb. Verder weinig boeiends en een berg scroll-werk en dat op 1280*1024.

i dont know maar wat wil je doen met die msn login?
aan mensen hun msn komen?
Kweet zo niet:S
Uhh...
Dat is gewoon E107 en die begin pagina moet je nooit doen, geeft meer klik diepte, vinden mensen dus niet fijn;)

En die muziek moet je ook niet doen;)

Verder nog iets, het menu(links) vult mijn hele scherm, als ik dan naar rechts scroll, krijg ik een beetje content en daarna een klein menutje..

Ik heb een idee voor je... Delete je hele site, ga een rustige maar stijl volle lay maken, dan maak je een site met mooie scripting (zelf). Dan kijk ik op nieuw!!

En die MSN login, dat is best raar, als ik wil inloggen, doe ik dat liever in messenger en ga ik dan naar me hotmail. Ik zou dit niet zomaar doen;)
gesloten na een spam-kick van een inmiddels verwijderd bericht.

Reageren