WAZZAAAAAAAAAAAAPP!

Hi phphulpers,

Ik begin nu sinds kort aan C.. (nee geen C++ en ZEKER geen C# )...
En ik vroeg me af of iemand een vergelijkbare site als PHPHULP voor C weet? gewoon een nederlands talige goede C site/forum enz. net als phphulp...

En: wie er een goede compiler heeft voor C voor mij, die niet van MS is, en ook nie GCC heet.. (die doet t niet bij mij..)

Iemand?

MvG,
Niekkk

[edit]
typo
[/edit]
[edit]
let niet op mn 'begroeting, ben een beetje melig vandaag :p
[/edit]
niemanD??

(bump bump)
Je kunt je vragen over C gerust hier stellen. Tenslotte beantwoorden we hier ook vragen over JavaScript en CSS. Een goede compiler zou ik zo niet voor je weten. Ik gebruikte altijd Visual C++ van Microsoft, maar daar wil je niet aan lees ik.
Ik heb dan altijd nog mijn vader die afgestudeerd is in computer zoooi, heeft al heel veel verschillende dingen gedaan zoals C compilers geschreven, OS gemaakt enz.

MAar die si natuurlijk ook nt altijd thuis ;-)

Ik zal dan (als) ik een vraag heb het gewoon hier stellen..

Over die compiler: ik denk dat ik het dan maar gewoon met PuTTy doe, heb nameljk een server.. staat tog wel standaard gcc op.. die werkt wel, doe ik hte allemaal met vi bewerken ;-) (voor vi kan ik wel highlighters vnden)

ik vrees dat ik dan ff mijn cygwin overnieuw moet installeree:p die werkt zowisow al niet helemaal goed:p

Maar bedankt!

Reageren