Hallo, ik ben opzoek naar een webwinkel, een met alles erop en eraan, een die makkelijk kan communiceren en een makkelijke manier heeft van het afhandelen van een order.. prijzen maken niet echt veel uit, heb jij z,n script, weet je er een? neem dan aub zo snel mogelijk contact op met mij op het volgende mail adres: [email protected]

BVD.

Michel Jansen
Kijk eens naar osCommerce. Dat is een opensource systeem dat waarschijnlijk alle functies heeft die jij nodig hebt.

En prijzen zullen bij jou ook weldegelijk uitmaken, ook jij hebt geen onbeperkt budget.
osCommerce is een goede, voornamelijk ook door de goede communitie erachter en de mogelijkheden/uitbreidingen/modules.

Ik heb ook nog wel het eea liggen maar dan moet je verstand hebben van PHP om er zelf mee verder te gaan. Ik ben geen gratis helpdesk namelijk.

Maargoed, kijk eens naar osCommerce.
eea? Nog nooit van gehoord. Is die freeware?
Zo ja, kan je het even voor me hosten (in een rar/zip) zodat ik die mee kan nemen.
hahahahahah

eea staat voor 'een en ander', in de zin dus als: ik heb nog wel het een en ander liggen :-p
Ohw lol wist ik niet :P
En die naam kwam me al zo onbekent voor :P
hahaha dom XD
je emailadres klopt niet volgens mij, want ik krijg de mail weer terug...heb nl. ook wel wat voor je :D
email klopt hoor Herbert.
Ik had gister ook mail gehad via dat adres
This Message was undeliverable due to the following reason:

Your message was not delivered because the Domain Name System
(DNS) for the destination computer is not configured correctly.
The following is a list of reasons why this error message could have been generated. If you do not understand the explanations listed here, please contact your system administrator for help.

- The host does not have any mail exchanger (MX) or
address (A) records in the DNS.

- The host has valid MX records, but none of the mail
exchangers listed have valid A records.

- There was a transient error with the DNS that caused
one of the above to appear to be true.

You may want to try sending your message again to see if the problem was only temporary.

DNS for host nightladynijmegen.nl is mis-configured.

The following recipients did not receive this message:

<[email protected]>

Please reply to <[email protected]>
if you feel this message to be in error.

Reageren