Hallo,

Advertentie gesloten ...
Wat loont het...
'een script' of 'een website', is een beetje vaag. Kun je eens uitleggen wat er nu precies moet worden gebouwd? Het maakt nogal uit of je iemand zoekt met veel database-ervaring of juist iemand met veel GD-ervaring.
Steven lees eerst het hieronderstaande voor je verder gaat met antwoord geven:

Wanneer je een topic in dit forum plaatst, zorg er dan voor dat je de volgende punten in je verhaal opneemt.

* Werkzaamheden
* Functie eisen
* Wat jij biedt (contract / freelance)
* In geval van freelance, noem een richtprijs!
* Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)

Het is belangrijk dat de bovenstaande punten worden nagestreeft voor serieuze antwoorden.

Update
Zoek je een vrijwilliger? Begin de titel van je topic dan met: [vrijwillig].

Mocht jij als 'sollicitant' interesse hebben in een PHP vacature, reageer dan per e-mail en niet op dit forum zelf.

Wel kun je erbij vermelden dat je een e-mail hebt verstuurd zodat de plaatser niets over het hoofd ziet en anderen kunnen schatten hoeveel er ongeveer meedoen in de sollicitatie.

Dan nu het vriendelijke verzoek om je topic aan gestelde voorwaarde te gaan voldoen aub!!
Hey,

het gaat hier niet om een bepaald script op website !!

Ik zoek gewoon iemand die als ik teveel werk heeft wilt scripten voor mij
(in php, en met databases kan werken ... )

Aan de hand van wat je maakt betaal ik ook ...
en ik laat het maken van de prijs over aan de scripter ...
Natuurlijk beslis ik dan dat het gemaakt mag worden of niet tegen die prijs ...

Ik hoop hierbij genoeg informatie gegeven te hebben ...

Gelieve alleen via e-mail te reageren!

[email protected]

mgv,
Steven
Ik zoek gewoon iemand die als ik teveel werk heeft wilt scripten voor mij
Dus mocht je ooit eens te veel werk hebben en kom je handen te kort, dan kan deze programmeur rekenen op werk?

Je kunt beter gaan zoeken op het moment dat je een concrete opdracht hebt, nu sta je met lege handen. En er zijn maar weinig mensen die daar op staan te wachten. Komt nog eens bij dat echt geen idee heb of ik over een half jaar wel tijd en zin heb om nog een opdracht aan te nemen.
[quote=Frank schreef op 07.08.2006 20:18]

Je kunt beter gaan zoeken op het moment dat je een concrete opdracht hebt, nu sta je met lege handen. En er zijn maar weinig mensen die daar op staan te wachten. Komt nog eens bij dat echt geen idee heb of ik over een half jaar wel tijd en zin heb om nog een opdracht aan te nemen.

Ik wil altijd een zeer snelle service kunnen leveren ... daarmee dat ik op voorand al mensen zoek ... en als die persoon daartegen geen zin meer heeft om te scripten (wat ik ook al eens heb)
dan zegt hij/zij gewoon nee ...

Er is geen enkele verplichting aan verboden ...

Ik hoop je hierbij een goede uitleg gegeven te hebben ...

Als er nog vragen zijn stel ze gerust ...

mgv,
Steven

Reageren