wat vinden jullie van de site http://www.pc-tutorials.nl? Wat zouden jullie veranderen?
De website is opzich wel redelijk duidelijk en overzichtelijk alleen vind ik de header en het menu wel errug simpel....
Het is nu verbeterd. Het is nu veel mooier.
Helder, duidelijk maar ook:

Lelijke kleuren combo
Overal veel meer padding
Header lelijk
"Browser: ......" weghalen staat erg onprof.

© heeft in Nederland geen enkele (juridische) betekenis

Haal printvriendelijke versie weg, en koppel er een print css aan.
Behalve dat je spelling echt KUT is met hoofdletters...
Ik vind het onproffesioneel kleurgebruik... te groote letters... maar hij is wel strak dat moet ik je nageven
Jason de Ridder schreef op 29.11.2006 17:19
Behalve dat je spelling echt KUT is met hoofdletters...
Ik vind het onproffesioneel kleurgebruik... te groote letters... maar hij is wel strak dat moet ik je nageven

Je weet niet eens hoe professioneel en grote spelt ;)

Kan iemand dan een voorbeeld geven van waar de spelling niet klopt? Ik heb lopen zoeken, maar veel heb ik er niet gevonden, en toch weordt het vaak gezegd...

En wat styling beterft ben ik gewoon niet zo heel goed.
als ik een website online gooi is de spelling correct nederlands.
En het is alleen opbouwende kritiek wat vrij ongenuanceerd overkomt.
van de Weetjes:

busturingssytemen (het muis verhaal)
[hr]
In heel Nederland had in 2005 83% van de huishoudens toegang tot een PC, 73% gebruikte tot een desktop en 30% kon gebruikmaken van een laptop. 20% procent had dus zowel een laptop als en desktop.
78% van de huishoudens had in 2005 een internetaansluiting. Van alle huishoudens met internet had 31% geen breedbandverbinding, 43% ADSL en 27% internet via de kabel.
Van alle huishoudens wilde 12% geen internet, 3% had geen geld en 3% vond eigen kennis te weinig. Bijna niemand had geen internet wegens privacyredenen Bron: CBS (dit is een heel raar verhaal zonder veel logica)

en er staan er nog wat... gewoon alles rustig aflopen

Reageren