Ik ben bezig met het maken van een fansite, die hier: http://popplewell.robertdeiman.net/english/
te vinden is.
Wat vinden jullie van de layout? Niet alles aan de site werkt, en op de code-opmaak hoeven jullie niet te letten, die gaat netter worden.
Wat het foto-album betreft, die wordt nog vernieuwd, ben daar een heel eigen script voor aan het schrijven.
Het gaat me dus ALLEEN om de layout, ook de CSS moet ik nog opruimen, en valide maken. (dat valide maken is vooral dat bij een aantal items de bgcolor enzo niet is neergezet)
best netjes gedaan ondanks dat de layout erg standaard is!
de header moet nog wat aan veranderd worden: hij moet ietsje breder en aan de rechter kant vlak onder de header steekt een zwart puntje uit is ook niet zo netjes en ik zou de foto in de header ook iets bij werken je kunt zien dat hij uit een andere foto is geript en ik zou 2 verschillende gebruiken want dit ziet er namelijk niet hele maal 100% profesioneel uit.
wat heeft iedereen tog met de headers?? de ene vergeet hem helemaal en de ander die bakt er niet veel van :S
@ Devon,
ik ben met je eens dat die wat breder moet, dat moet ik nog doen, de pagina is ivm margins en paddings die ik toe heb gevoegd iets breder geworden dan het originele idee. Dus ff breder maken tot die zo breed is als de foto.
Het was juist ook wel de bedoeling dat je kan zien dat die uit een foto komt. Maargoed, smaken verschillen en daarover valt niet te twisten.
Verder "kijkt" de persoon op de header nu naar de titel van de pagina, ook vandaar 2x dezelfde foto..
En tot slot: Een layout kan ook goed zijn als die standaard is. Het gaat uiteindelijk toch vooral om het gebruikersgemak en als dat er een beetje netjes uit kan zien, is het helemaal mooi.
@Ponzi
Ik denk ook dat hij dat bedoeld, ik denk dat ik, net als bij de ul/li lijst met links aan de rechterkant van de pagina, standaard geen underlining doe voor de links, en bij hover (de onmouseover van de css) wel underlining.