Hoi! Ik denk dat de titel wel duidelijk is maar ik zal het nog even vertellen. Ik heb het MySQL gelezen op de site zelf en snapte der niks van! ik snapte niet wat waar opgeslagen zou moeten worden of wat dan ook! Als iemand iets weet hoor ik het graag!
Ik weet dat dat appels in rood en groen komen, ook weet ik dat ik niks van je vraag snap. Ik weet zelfs dat 1 topic openen genoeg was geweest.
CSS is voor opmaak, PHP is een programmeertaal en MySQL is om gegevens op te slaan in een database.
willem jan
waar slaat dat op:S jij met je rare appels:S
maar de vraag is inderdaad heel erug raar
Sven bedoeld dat ie dus nix van PHPmyAdmin en database(connectie) gesnapt heeft. Welke tut heb jij dan gebruikt?
@Willem-Jan: Dat vind ik appels met peren vergelijken ;)

Ontoppic:
Ga opzoek naar een aantal tutorials en werk die door;
Hier bijvoorbeeld over css:
http://www.w3schools.com/css/default.asp
Daar kan je ook dingen over xhtml vinden, ook wel handig als je met CSS gaat beginnen.
Mysql=

Deel 1

Je maakt in de database tabellen aan. dit spreekt voor zich als je erin zit.
Die geef je allemaal een naam en een waarde mee. Dus pak je eigen database erbij en die tut. en ga op je gemak kijken wat voor waarde je mee moet geven. aan de verschillende namen van een tabel.

Deel 2

Om de database aan te roepen moet je je gaan verdiepen in de query's.

Bijvoorbeeld:
$Query 		= mysql_query("SELECT bestuur FROM Leden WHERE voornaam='sven' ");

Dit betekend:
zoek in de database het bestuur uit de tabel leden waar de voornaam is sven.

misschien dat je aan de hand met deze uitleg en de uitleg in de tut. je verder kom.

Tip: Wil niet te snel en probeer..... door scripts goed te bekijken kom je er wel

Reageren