Hallo iedereen,
na enkelen dagen te sleutelen zijn de fundamenten van I-support V3
er. Ik zou graag weten of jullie de nieuwe (veel) beter vinden dan de oude.
Bedankt voor alle reacties,
ik heb geconcludeerd dat het beter is om V1 te restylen.
Mocht je geïntereseerd zijn kan je het bezichtigen op: http://www.i-support.be/ISV1%B2/index.php
iets meer uitstraling deze keer - hoop ik. Ik nu een paar verschillende lay's maken zodat men kan kiezen wat hij wilt.
Ik heb even gekeken naar je nieuwe verbeteringen. Mijn mening: het kleur gebruik is bij de brown versie nog steeds niet echt super lekker.
De apple green doet et ff niet.
De blue versie vindt ik al stukken beter. Maar nog wel erg blauw. Die frisse header van je, past ook niet echt bij die flash effectjes onderaan de pagina. Kies dus goed wat je wil maken en wilt doorvoeren als je het beter wilt maken in mijn ogen.
Laat in iedergeval dat achtergrond effect links wel helemaal door lopen naar onder. Bij mijn resolutie stopt hij in een keer.
Een website kunnen bouwen is één, het ontwerpen is het ander... maar nog belangrijker is usability en hoe je met die kennis een goede GUI maakt.
Zwarte tekst op een donkerbruine achtergrond is niet echt handig. Zoiezo is bruin een wazige kleur omdat het weinig zegt. Een velgroene website denk ik gelijk aan 'fris', oranje/geel doet mij denken aan 'vrolijk', en wit/grijs denk ik meer aan professionele bedrijven die overzichterlijk en transparant zijn. Bij zwarte/bruine website denk ik eerder aan black-metal achtige gothic meuk.