Hallo,

Ik heb een vraagje omtrend 'hotlinken'. Ik wist niet in welke categorie het thuishoorde, daarom maar hier :) . Je komt het redelijk vaak tegen, en ik zou dan ook willen dat het niet met mijn server gebeurd ;) . Ik heb al gezien dat als je afbeeldingen van sommige sites hotlinkt er zo tekst komt te staan in de trant van: 'Geen toegang tot de afbeelding, hotlinken verboden' (ofzoiets).

Ik heb al iets gevonden voor mezelf, maar een kameraad van me ondersteund geen mod_rewrite :( . Hij zou het ook graag gebruiken, weet iemand een andere oplossing :) ?

Ponzi
zal je idd met htacces moeten spelen, dr zijn al een aantal topics hierover geweest, ik zou zeggen leef je uit op de zoekfunctie :)
Mmm ja, denk het ook.. vind niets anders dan via .htacces :( . Maarja... misschien moet die kameraad maar eens een andere webhost gaan opzoeken ;P ! Is sterk verouderd vind ik zelf al :) !
Ik kan bij mijn website in het controle systeem van mijn hosting hotlinking in of uitschakelen en eventueel bepaalde sites definieren die wel mogen hotlinken. Dit zit in Cpanel, ik weet niet of je dat erop kan zetten?
Ik kan het, maar die kameraad van mij niet.. die zit echt bij een host uit het stenentijdperk ! Vraag mij af waarom ze daar niet updaten.

Maar laat het maar zitten, hij heeft juist een nieuwe gekocht ;D ...

Reageren