Ik heb m'n design enzo zo goed als af, willen jullie 'm even testen in alle browsers? Wat kan er nog beter?

Ik heb ook nog een vraagje. Als ik via mn contactformulier een mailtje stuur, en dat lukt, krijg ik een melding dat het gelukt is, maar dan wordt mn hele layout door de war gegooid (in IE)... waar kan dat aan liggen?

Link: http://deagle.nl
in IE zit er een zinloze scrollbalk onderin, je kan een heel stuk naar rechts, waar alleen achtergrond zit..

op tarieven onderaan zie je dat je sneaky een 'harde' achtergrond erin hebt staan , fix dat nog ff :)
@wes: ja dat klopt, zag ik net ook, ik heb al lopen zoeken waar het aan ligt, maar heb ik nog niet gevonden, zal wel een margin ofzo zijn....:(
achtergrond flikkert in FF bij het scrollen, in IE niet getest.

Ook heb ik net als wes in FF een scrolbalk onderin.

Verder heb ik 2 scrollbalken op de pagina, 1 voor de content en 1 voor het desgin, erg iritant
Je bedoeld een scrollbalk voor de tekst en een scrollbalk voor de site... ja dat komt dus doordat de site niet exact 800 is op dit moment, door een of andere rare margin.... ik ga er naar kijken
misschien heb je wat aan mijn 'uitvinding'

Deze zet d.m.v. Javascript de footer op de juiste hoogte, waardoor je site altijd schermvullend is (horizontaal)

Linkje
Hoor dat randje er wel?? Je background wordt gerepeat met dat ronde hoekje, vindt ik niet zo mooi

Bij contact en aanvraag staat de test en de tekstbox niet op 1 lijn. Daarnaast is die pijl een beetje verwarrend, ik verwacht bij zo'n pijl als je het hebt ingevuld veranderd ie van kleur ofzo.
Waar slaan die haren van de banner op? Die heb je er gewoon bij gezet want die vogel heeft niks meer boven die 2e box. Zonde dat je dat er bij verzint. Net zoals de onderkant maar die valt minder om omdat het in 1 lijn zit.
Daarnaast vind ik het een goed ogende site lijken, in IE niet bekeken. Troubles mee, omdat ik geen IE meer heb en CHELLO de proxy shit heeft uitgezet. Nu kan ie geen ie tab meer kijken en ook geen MSN.
Arend Jan mijn complimeneten. HEt is het beste wat ik tot nog toe van je gezien heb.

Laat echter nog wel even iemand naar text kijken want er zitten (nogal) wat spel, stijl en tallfoutjes in.

Klaasjan
@Klaasjan : kun je ze aangeven? Voor mijn gevoel is de tekst wel redelijk op orde, maar oke. Dit is overigens al de vijfde layout in 1 maand voor deze site, dat leert dus snel :)

Reageren