Hallo,

Momenteel ben ik bezig met een project computer-desk. Ik zoek namelijk mensen die graag zouden willen meewerken aan het design van onze site. mensen die het uiterlijk van onze site willen verzorgen en een profesionele look geven aan de site. In de toekomst hopen we wat geld te kunnen verdien met de site, zodat we toch enige vergoeding kunnen aanbieden aan alle vrijwilligers, want ten slotte kost dit ook voor hen heel veel tijd en moeite. Maar voolopig is het dus geheel zonder enige verdienste. De bedoeling en werking van ons project kunt u geheel nalezen op www.computer-desk.be en voor meer info of contact: [email protected] tav Beuckelaere Tom.

edit: wij zijn niet op zoek naar 1 persoon, meerdere mensen zijn steeds welkom!
Heb je vooronderzoek gedaan? Die site word namelijk iets waar er al duizenden van bestaan. Het verschil is dat jullie nog moeten beginnen en andere sites al jaren bestaan en dus ook al een goede achterban hebben.

En daarbij, 'Wij raden enkel de bedrijven aan, die aan ons een bijdrage hebben geleverd'... dat is dus bij voorbaad al een kansloze site :P.
'Wij raden enkel de bedrijven aan, die aan ons een bijdrage hebben geleverd'

Wat wij hiermee bedoelen is dat we enkel reclame maken met banners en zo op onze site van bedrijven die ons sponsoren, helpen, of gewoon betalen om te adverteren.

Wij zijn ook een site die 2-talig is, wat op zich ook aantrekkelijker is.

Wij hebben ook een hoofdsponsor die namelijk heel veel mensen heeft die zullen meewerken eenmaal klaar, met het aanbieden van producten enz.
Ik zie niet veel tweetaligs aan je site...
Zoals u leest zijn we aan het bouwen en op zoek. We zijn dus NIET online, wat u op de site ziet is informatie voor iedereen die meewerkt niet voor de doelgroep dus is het totaal nutteloos dat we daar met twee talen gaan werken als we weten dat alle medewerkers nederlanstalig zijn.

Reageren