Hallo, voor onze site www.gameformation.nl ( nu nog onder constructie ) zoeken wij een goede PHP programmeur. Gewoon die af en toe een avondje een script kan maken enzovoort... Niet fulltime dus.

Het gaat om een gamesite.
De bedoeling is dat er een Login Systeem word gemaakt, en de gebruikers hebben een eigen profiel wat ook zichtbaar in het Forum is.
Maar ook nog een Admin Login. Dus gewoon voor de Administrators voor de site. Zij moeten makkelijk nieuwsberichten kunnen toevoegen, reviews, previews, specials toevoegen. Voor al deze pagina's worden ook aparte pagina's gemaakt, maar bijvoorbeeld de laatste 10 nieuwsberichten moeten ook op de indexpagina (bij titel+link) worden weergeven. Ook lijkt het ons handig dat het menu gewoon wordt geïncluded.

Wij willen niet te veel geld hieraan uitgeven, is er iemand die dit voor niet al te duur wilt doen?

E-mail: [email protected]

Jaja, geen commentaar ( oud e-mail adres )
Wel handig zijn als je een e-mail adres op geeft aangezien wij niet mogen/willen reageren of we willen meedoen of niet hier. Dus heeft u een e-mail adres? En ik weet niet of iedereen dat wil doen voor een lage prijs als ik hier soms eens rond zie. Dus hopen :d.

EDIT: ik had graag even contact met je opgenomen, ik heb een voorstel.

Toch veel succes er mee.
Tom Beuckelaere schreef op 20.08.2006 10:41
Wel handig zijn als je een e-mail adres op geeft aangezien wij niet mogen/willen reageren of we willen meedoen of niet hier. Dus heeft u een e-mail adres? En ik weet niet of iedereen dat wil doen voor een lage prijs als ik hier soms eens rond zie. Dus hopen :d.

EDIT: ik had graag even contact met je opgenomen, ik heb een voorstel.

Toch veel succes er mee.

Geregeld, email staat erbij. Dit tevens ook mijn MSN adres.

Ik weet neit of je msn hebt, dan zou het denk ik makkelijker gaan
Als je mijn nieuwssysteem pakt en je maakt een paar mooie categorieën ben je er al bijna. Alleen een profielen-gedeelte zit er niet in maar dat is niet echt ingewikkeld toe te voegen.

Reageren