Beetje onzinnige vraag vind ik, maar okee. Er staat namelijk zo veel aan tutorials en scripts op deze site dat, naar mijn idee, niemand die allemaal heeft gelezen. Ik dus ook niet.
Maar van hetgeen ik al wél heb gelezen scoren de tutorials van Jan Koehoorn bij mij het hoogst.
helemaal mee eens wes!
dit is gewoon een super handige site als je iets wilt weten kun je gewoon naar het forum of je kijkt in de tutorials/scripts library.
ik ken andere goede php sites maar die zijn of slecht in bedining of er staat niet veel op of de layout die zuigt en dat vind ik ook heel belangrijk.
De vraag is nogal relatief omdat de een het ene script of tutorial nodig heeft terwijl de andere de andere nodig heeft. Verder heeft denk ik bijna niemand alle scripts en tutorials van deze site grondig bestudeerd, ik denk dat alle scripts een zekere waarde hebben!
Zoals ik zo vaak zeg in "real life" een waardeoordeel laat ik over aan de "deskundige". Verder het (ver)oordelen is ook mijnsinziens voorbestemd voor een hogere macht of een rechter.
Voor mij is PHPhulp de plek om wat te leren en te dollen en wanneer iemand een tutorial of script deelt is dit voor mij altijd een compliment waardig domweg omdat dit persoon de moeite neemt om aan anderen te denken en te delen en dat is in de huidige (harde) maatschappij al heel wat al dan niet of de inhoud van de tut/script je aanspreekt of niet.