hallo allemaal ik ben op zoek naar een criminal scripter die me kan helpen met de site!

heb je interrese om mijn te helpen voeg mij dan effe toe op msn : [email protected]
want dan kan je makkelijker met elkaar praten over de site!

Ik heb een probleem met de signup.php
er komt staan incorrecte activatie code
en ik wil een signup.php zonder activatie code wie kan mij helpen?

dit is de site http://www.members.lycos.nl/crimemaster6

diegene die me kan helpen word ADMIN!

edit mod : verplaatst naar bestemde forum.
edit2 mod : Topic kloppend gemaakt
Account aangemaakt en e/mail gekregen maar kan niet inloggen??????
kan bas er niet even voor zorgen dat het woord criminals niet in een vacature mag voorkomen??

dat scheelt een hoop gezeur.

PHPHULP === ANTICRIMINALS
Van mijn part, best die criminals, maar het hijgerige ik-wil-snel-geld verdienen van zulke games,daar heb ik het niet op. Verder is het niet origineel.

Ga nu eens een avondje goed nadenken en dan een nieuw idee op "de markt" brengen!
Ja ipv criminals: COPS... of doctors of php'er?
er bestond een site vol met criminals freaks
criminalsfanaat.com ofzo zoek maar rond op google.

En ook die site, hebben ze niet zelf gemaakt maar is gewoon een webfanaat site.
En ook ik ben eigenlijk 'tegen' criminals..
Ik zou zeggen, luister naar beide Arjan's boven mij!
Kun je geen politiespel maken, dat je dieven ofzo moet pakken.....? (fictiefictiefictie)
Nee een systeem waar het adres van een criminals site kan opgeven en dat deze dan meteen helemaal onder word gespemd namens de worlds biggest italian maffia.
PHPHULP === ANTICRIMINALS

Zo zou ik het niet willen zeggen. Alleen zijn vaak het vooral jonge mensjes die graag zo eigen soeperspel willen om de baas te kunnen spelen. Als er iemand met een idee komt/probleem komt wat misschien van een aardig php niveau is zal ik er gerust naar kijken. Ik moet het alleen eerst nog meemaken ;)

Reageren