Goedendag,

Ik zoek een waardering script zonder mysql

Dat je bijv uit de cijfers 1 tot en met 10 kan kiezen of sterretjes kan aanklikken om een foto te beoordelen

Wie of wie kan mij helpen ? :)
Klik even op mijn naam, en kijk naar rating script, hebik geschreven toen ik net ben begonnen met php, dus is niet helemaal netjes, maar het werkt wel
Heel erg aardig van je maar het moest zonder mysql zijn :)
Waarom zonder MySQL? Heb je geen beschikking tot een database? Want als je dit met tekstbestandjes wil gaan doen (ja, je moet de cijfers toch ergens opslaan...) wordt het allemaal net wat groter, ingwikkelder en langzamer.
Ik raad het je ook echt aan om MYSQL te gebruiken anders wordt het een stuk onoverzichtelijker enzo
Als je geen ondersteuning voor MySQL hebt, controlleer dan of je wel ondersteuning voor SQLlite hebt en maak hier een database in.

Maar zonder SQL kan ook maar is wel lastiger en levert heel veel bestanden op.
[Heb je wel beschikking tot MySQL || Of weet je niet hoe het werkt?]
nou ik heb wel een mysql alleen het is me 1 keer gelukt om daar een tabel in te voeren maar toen kon ik de hele mysql niet meer gebruiken hellaas

Ik maak nu gebruik van Xammp maar ik heb ook gebruik gemaakt van Wamp en andere soorten maar het wil maar niet lukken dus ik heb de hoop opgegeven met mysql hellaas..
dus je host je site op je eigen pc??
Op het moment wel ja
Maar binnenkort nem ik een hostingbedrijf

Iemand al enig idee hoe ik dit kan oplossen?
wacht tot je een profesionele host hebt en laat iemand anders de DB voor jou maken en dan kunnen we verder praten denk ik

Reageren